×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آتش‌بازی زوریا با درخشش صیادمنش و زاهدی

آتش‌بازی زوریا با درخشش صیادمنش و زاهدی، زوریا در هفته سیزدهم لیگ فوتبال اوکراین در مصاف با متالیست با درخشش صیادمنش و زاهدی به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین، زوریا در خانه متالیست به میدان رفت و به پیروزی پرگل ۶ بر یک دست یافت.

در این بازی اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی دو بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشتند.

صیادمنش موفق به ثبت دبل در دقایق ۹ و ۵۵ شد.

شهاب زاهدی هم بر روی گل دوم تیمش و در ادامه حرکت زیبای صیادمنش پاس گل داد.

دو بازیکن ایرانی در دقیقه ۷۶ تعویض شدند.

زوریا با این برد ۲۶ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.

صیادمنش فقط گل‌های تماشایی می‌زند!

زوریا توانست به لطف درخشش اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی با نتیجه پر گل ۶ بر یک از سد میزبان خود گذشت.
در دیداری از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر اوکراین، زوریا لوهانسک در استادیوم متالیست، میهمان این تیم بود. زوریا برای رسیدن به رتبه سوم جدول در تلاش بود و متالیست نیز قصد داشت با استفاده از فرصت میزبانی، به رتبه پنجم جدول رده بندی صعود کند.

سوپر گل صیادمنش؛ الهیار دبل کرد

گل دوم زوریا با پاس زاهدی و حرکت زیبای صیادمنش

در این مسابقه، تیم میزبان خیلی زود از حریف خود پیش افتاد. آندره رمنیوک گل اول متالیست را به ثمر رساند اما این برتری دوام زیادی نداشت چرا که زوریا روی نبوغ بازیکن ایرانی خود به گل تساوی رسید. اللهیار صیادمنش با سماجت و تعقیب مدافع حریف، توپ را از او گرفت و با یک پاس خوب به دهانه دروازه، اولکساندر گلادیکی را صاحب موقعیت کرد و او نیز با پاس دوباره به اللهیار او ار در موقعیت ایده آلی قرار داد که این بازیکن با شوتی محکم توپ را به تور دروازه میزبان چسباند و گل تساوی زوریا را به ثمر رساند.
در دقیقه ۳۸ شهاب زاهدی دیگر بازیکن ایرانی زوریا موفق شد تیمش را به گل دوم برساند. این بازیکن با حرکتی خوب از سمت راست و یک پاس عرضی به دهانه دروازه، اولکساندر گلادیکی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن نیز گل دوم زوریا را وارد دروازه میزبان کرد تا این تیم نیمه نخست را با برتری ۲ بر یک به رختکن برود.


صیادمنش با پاسی پشت پا به اولکساندر گلادیکی، به درون محوطه جریمه رفت و سپس با شلیکی محکم و دیدنی توپ را به تور دروازه متالیست چسباند تا یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رسانده باشد.

در نیمه دوم صیادمنش یک گل زیبا را به ثمر رساند. او پس از یک و دو با اولکساندر گلادیکی در گوشه محوطه جریمه با شلیکی سهمگین دروازه متالیست را به لرزه درآورد و یکی از زیباترین گل های فصل را به ثمر رساند تا زوریا ۳ بر یک پیش بیفتد.
در ادامه نیز زوریا موفق شد ۳ گل دیگر به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه ۶ بر یک برنده از زمین بازی خارج شود و یک نتیجه فوق العاده کسب کند. صیادمنش و زاهدی دو بازیکن ایرانی زوریا در دقیقه ۷۶ تعویض شده و از زمین مسابقه بیرون رفتند.
زوریا با این پیروزی پرگل ۲۶ امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی رسید.

صیادمنش: به‌ دنبال بازی در تیم‌های مطرح اروپا هستم

مهاجم ایرانی زوریا از اهدافش در فوتبال و آینده خود صحبت کرد.

اللهیار صیادمنش در گفت و گوی تلفنی با شبکه ورزش در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به بازی در استقلال، طرفدار این تیم هستی گفت: قبل هم گفته ام که طرفدار هیچ کدام از تیم های استقلال و پرسپولیس نبودم ولی وقتی از هر دو تیم پیشنهاد داشتم، خودم خواستم به استقلال بروم. واقعا از وقتی رفتم به این تیم یک استقلالی سرسخت هستم.
وی در خصوص اینکه آیا دوباره در استقلال بازی خواهد کر یا خیر تاکید کرد: فعلا هدف هایی در سطح اول فوتبال دنیا دارم که انشاءالله وقتی به آنها رسیدم خیلی دوست دارم که بعدش برای استقلال بهتر و بیشتر بازی کنم.
بازیکن ایرانی زوریا که با اصرار مجری برنامه در خصوص این سوال مواجه شد که آیا امکان حضورش در پرسپولیس هست گفت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس قائلم، ولی خب استقلال تیمی بود که من توانستم خودم را در آن پیدا کنم و یک سطح بالاتر بروم.
صیادمنش در پاسخ به این سوال که سطح آرزوهایت بعد از لیگ اوکراین کجاست و دوست داری کجا بازی کنی گفت: دوست دارم که در بهترین لیگ های دنیا بازی کنم. دو ماه خیلی مهم پیش رو دارم که خیلی می تواند برای آینده و ترانسفرم بعدی ام مهم باشد. دوست دارم تمرکزم را روی این کار بگذارم.
او در مورد اینکه تیم خاص اروپایی مدنظرش هست که بخواهد در آن بازی کند اظهار کرد: نه خب در اروپا نمی توانم بگویم طرفدار تیم خاصی هستم ولی هر تیمی که در اروپا به پیشرفتم کمک کند و در آن لحظه با توجه به شرایط ترانسفرم خوب باشد را انتخاب می کنم. طرفدار تیم خاصی نیستم و سعی می کنم که از فوتبال لذت ببرم!

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false