×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
وبینار آبی در ۲۵ میلیون لیتر آب رویایی و مواج

وبینار آبی در ۲۵ میلیون لیتر آب رویایی و مواج، دریا و موجودات متنوع و شگفت انگیز آبزی آن که برای نخستین بار در سال ۱۸۵۳ میلادی در قالب ساخت آکواریوم در دسترس و بازدید مردم در انگلستان قرار گرفت تاکنون پروسه وتکامل این صنعت پرسود و مکمل گردشگری دریایی ادامه داشته وهر ساله با پروژه‌های در حال ساخت بزرگترین آکواریوم‌های کشورهای مختلف موجب آسایش، آرامش و تفنن گردشگری در پارک‌های آبی برای روح، روان و جسم خسته انسان از زندگی صنعتی و رهایی خسته‌کننده وروال یکنواخت انسان‌ها شده است که بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

نمایی از آکواریوم Sea World بزرگ ابوظبی با گنجایش ۲۵ میلیون لیتری آب

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، علیرضا کیهان پور، روزنامه نگار: در کشور ایران سال‌هاست که آکواریوم ‌های بزرگ در جزیره زیبای کیش، بندر انزلی( فنستیک منطقه آزاد تجاری انزلی)، شهر دریایی مشهد، اصفهان، تهران، غارآکواریوم گنج نامه همدان و پروانه طلایی جزیره قشم به بهره‌برداری رسیده که به غیر آکواریوم جزیره قشم در هرمزگان در حال خدمات رسانی به بازدیدکنندگان ویژه مربوط به این صنعت هستند.

در دنیا آکواریوم‌های جورجیای ایالات متحده، هنگکین چین، سنتوزای سنگاپور، دوبی مال امارات متحده عربی(دوبی)، Shed شیکاگو، والنسیای اسپانیا، لیسبون پرتغال، خلیج مونتری کالفرنیا، ونکوور کانادا و کورپس کریستی تگزاس به ترتیب این چیدمان رده‌بندی، جزء ده آکواریوم بزرگ دنیا هستند.

بزرگترین آکواریوم دنیا در پارک آبی Sea World واقع در ابوظبی در مساحتی به وسعت ۱۸۳ هزار مترمربع
بزرگترین آکواریوم دنیا در پارک آبی Sea World واقع در ابوظبی در مساحتی به وسعت ۱۸۳ هزار مترمربع

هم اینک بزرگترین آکواریوم دنیا در پارک آبی Sea World واقع در ابوظبی در مساحتی به وسعت ۱۸۳ هزار مترمربع، گنجایش ۲۵ میلیون متر مکعب آب شور و شیرین و ظرفیت ۶۸ هزار موجودات آبزی دریایی با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۲۰۲۲ و احتمالا قبل از برگزاری جام جهانی فوتبال(قطر) به بهره‌برداری خواهد رسید که در مقام نخست بزرگترین آکواریوم پارک آبی جهان قرار خواهد گرفت.

این آکواریوم Sea World بزرگ ابوظبی با گنجایش ۲۵ میلیون لیتری آب اگر در آینده ، وبینار در محیط آبی هم برای نخستین بار در دنیا برگزار کرد لطفا  هرگز تعجب نکنید.

فراموش نکنیم که این بزرگترین آکواریوم دنیا، فاقد نهنگ قاتل بوده وبا راه اندازی ترن هوایی و ساخت پنجره‌ای عمودی به ارتفاع ۲۰ متر فضای خیره‌کننده و شگفت‌آوری را برای بازدید کنندگان فراهم نموده است.

وبینار پیش بینی شده آبکی، عکس واقعی است+اکوپرشین
وبینار پیش بینی شده آبکی، عکس واقعی است

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false