×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فرشته مزاحم در رفسنجان جلوی دوربین می‌رود

فرشته مزاحم در رفسنجان جلوی دوربین می‌رود،‌ فیلم تلویزیونی فرشته مزاحم به تهیه‌کنندگی محمد کریمی در رفسنجان با حضور چهره‌های نام‌آشنای سینما و تلویزیون جلوی دوربین خواهد رفت .

محمد کریمی تهیه کننده این اثر ضمن تأیید خبر فوق به اکوپرشین گفت: روز گذشته در نشستی صمیمانه با دکتر ایمان محمد آبادی رئیس ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان در خصوص تولید فیلم فرشته مزاحم به نتایج مطلوبی دست پیدا کردیم و مقرر گردید تا قبل از فرا رسیدن فصل زمستان تصویربرداری این فیلم کمدی و اجتماعی در رفسنجان جلوی دوربین برود.

تهیه‌کننده فیلم فرشته مزاحم اضافه کرد: در این نشست در خصوص تولید فیلم پهلوانی هم مذاکراتی انجام گرفت و درباره همکاری و تعاملات بیشتر بحث و گفتگو شد.

دکتر محمد آبادی رئیس اداره ارشاد اسلامی رفسنجان نیز اظهار داشت :برای تولید فیلم فرشته مزاحم اعلام آمادگی می‌کنیم و امیدواریم در آینده تعاملات بیشتری در زمینه تولید فیلم و سریال در صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از فضاها و اماکن تاریخی نیز در روند تولید این فیلم استفاده کنیم افزود: قطعاً حضور هنرمندان در این شهرستان می‌تواند انگیزه را در جوانان علاقه‌مند به این رشته دو چندان کند.

دکتر محمد آبادی افزود: در تولیدات آینده نیز قصد داریم فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان را به تصویر بکشیم و از جوانان نیز استفاده بیشتری داشته باشیم.

عوامل این فیلم بزودی انتخاب و راهی رفسنجان خواهند شد

فرشته مزاحم سومین اثر محمد کریمی پس از پهلوان هرگز نمی‌میرد و جنجال در خانه در مقام تهیه کننده و کارگردان است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false