×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گلریزان ۸۵ میلیون ایرانی برای پهن کردن فرشی از طلای ناب

گلریزان ۸۵ میلیون ایرانی برای پهن کردن فرشی از طلای ناب، هنوز سرمست و خوشحال از کامبک رویایی و پیروزی خارق‌العاده تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بازی چرک بازیکنان لبنان و تسلط رویایی ۲ بر یک در وقت اضافه بازی بودیم که صدور بیانیه بازیکنان برای رفع مشکلات، کام همگان را از شیرینی این پیروزی دلچسب به تلخی کشانید.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: علیرضا کیهان پور، روزنامه نگار:  فراز و فرود‌ها و مشکلات همیشه چالشی برای درس آموختن، رمزموفقیت و کلید راز کرشمه‌ها برای عبور از بحران‌هاست.

علیرضا کیهان‌پور: روزنامه‌نگار
علیرضا کیهان پور، روزنامه نگار:

متاسفانه صدور بیانیه بازیکنان تیم ملی فوتبال خلاف منشور اخلاقی و موجب آسیب‌رسانی به اقتدار کنونی تیم فوتبال با ۱۳ امتیاز و۵ هفته صدر نشینی بلامنازع ایران در گروه یک مرحله دوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بود.

این مردم لیاقت و شایستگی هر نوع تلاش و خدمت را در همه عرصه‌ها داشته و دارند واز جهادگران این عرصه‌ها چه در زمان پیروزی ویا شکست‌ها هم به ویژه ورزش که مورد اشاره این یادداشت است قدردانی و حتی دلجویی شایسته کرده ومی کنند.

هرگز فراموش نخواهیم کرد که شکست ناباورانه حسن یزدانی مقابل حریف خود در فینال مسابقات المپیک اخیر در ۱۵ ثانیه پایانی حتی نتیجه معکوس فزاینده داد و حمایت‌ها، تشویق‌ها ودلجویی‌های همه مردم چنان توان مضاعف پرشوری بیشتر از گذشته به این نایب قهرمان المپیک ۲۰۲۱ ژاپن واحساس مثبتی القاء نمود که حدود ۱۰۰ روز بعد در آوردگاه مسابقات جهانی کشتی در کشور نروژ( مهد ماهی سالمون اصل) همان حریف قبلی خود در فینال المپیک را با شایستگی مغلوب و نشان زرین دیگری را به آلبوم افتخارات کشتی ایران اضافه و خاطره تلخ آن شکست را با کسب طلای جهانی دیگر به شیرینی عسل به کام همگان ارزانی داشت.

ای کاش این فوتبالیست‌ها به جای کشاندن دیدگاه و بحث‌های تنش زای درون خانوادگی به بیرون نمی کشاندند وبا یک فراخوان از طریق NGO,S(های) ورزشی شاهد گلریزان باشکوه همه آحاد جامعه به ویژه ورزشدوستان و جوانان برای گسترانیدن فرش زیبایی از طلای ناب بر قدوم خود بودند.

تلاش وظفر در دل مشکلات و عدم دسترسی به امکانات ایده آل (البته بی‌توجهی و عدم امکانات به هر دلیلی مورد تایید نیست) به نظر ماناتر و دلچسب تر است مانند کسب رتبه نخست کنکور سراسری در گروه‌های مختلف آموزشی توسط یک دانش آموز نخبه اما در دورترین نقطه محروم کشور و برآمده از دل یک روستای ناشناخته که فقط به رسیدن اهداف عالیه خویش فکر می‌کند و از متن بودن هرگز به حاشیه‌های بی سرانجام کشانیده نمی شود.

فراموش نکنیم که کشور و مردم برای راحتی، آسایش و آرامش هرچه بیشتر این تیم فوتبال ملی جوان، باانگیزه و جنگنده متمایل به پیروزی‌های پی‌در‌پی در مسابقات فوتبال هر کاری از دست‌اش بر بیاید انجام داده و خواهد داد .

پیام اعتراضی مشترک بازیکنان تیم ملی علیه فدراسیون

بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل لبنان، نسبت به برخی اتفاقات رقم خورده اعتراض کردند. ملی‌پوشان این اعتراض را به صورت مشترک پست اینستاگرامی به گوش رسانده‌اند که متن آن به شرح زیر است:

با لباس کهنه و بدون پاداش صدرنشین هستیم

«ما بازیکنان تیم ملی با همه توان و غیرت ایرانی و با حمایت شما مردم شریف ایران در دور رفت بدون شکست صدرنشین شدیم.

لازم است به اطلاع مردم برسد که تیم ملی با چه مشکلات عجیبی روبرو است که به هیچ‌وجه در شأن نام کشورمان نیست. در تدارکات و پشتیبانی، در حد یک تیم باشگاهی هم حمایت نمی‌شویم.

یک سال است لباس‌های کهنه را می‌پوشیم و هر بار پس از شستشو دوباره باید بپوشیم. در همین سفر لبنان با مشکلات زیادی از جمله زمین تمرین مواجه شدیم، اما اعتراض مناسبی از طرف مسئولان فدراسیون صورت نگرفت.

بازیکنان تیم ملی برخلاف وعده‌ها و با گذشت چندین ماه، هنوز پاداش‌های خود را دریافت نکرده‌اند.

از صعود در بحرین به بعد، دیگر خبری از مسئولان ورزش کشور نبوده. پیروزی‌های ما برایشان عادی شده و به جای اینکه بیشتر حمایت کنند، به طور کلی فراموش‌مان کرده‌اند. این وضعیت اصلاً مناسب تیمی نیست که در صدر رنکینگ آسیاست و مهیای حضور در جام جهانی می‌شود».

در زیر تصویر مربوط به این اعتراض مشترک ملی‌پوشان را می‌بینید:

اعتراض مشترک ملی‌پوشان به فدراسیون فوتبال ایران+اکوپرشین
اعتراض مشترک ملی‌پوشان به فدراسیون فوتبال ایران

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false