×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی هرگونه تعامل با صندوق را دارد

کمیسیون اقتصادی مجلس آمادگی هرگونه تعامل با صندوق را دارد، دکتر حسین عامریان سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در سومین روز از سفر به کرمان با دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد: دکتر پورابراهیمی با تبریک انتصاب دکترعامریان بر آ‌مادگی این کمیسیون مجلس برای هرگونه تعامل با صندوق فولاد با هدف افزایش بازدهی دارایی‌های صندوق و حل مشکلات بازنشستگان تاکید کرد

وی صنعت زغال را صنعتی با اهمیت عنوان کرد و گفت وضعیت شرکت زغالسنگ با برنامه‌ریزی و مدیریت کارآمد و سرمایه‌گذاری و نگاه صادرات محور بهبود خواهد یافت.

دکتر عامریان نیز با استقبال از نقطه نظرات دکتر پورابراهیمی ایشان را یکی از نمایندگان دلسوز و توانمند مجلس عنوان کرد و گزارشی از برنامه‌های سفر به کرمان و به گفت‌وگو با کارگران شرکت زغالسنگ ارائه نمود.

وی افزود برای تبدیل دارایی‌های غیرمولد به مولد، اصلاح ساختار صندوق و سودآوری شرکت‌ها برنامه‌ و عزم جدی داریم و حمایت مجلس و کمیسیون اقتصادی در این راستا راهگشا خواهد بود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false