×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تعیین تکلیف برای اهل قلم ممنوع

تعیین تکلیف برای اهل قلم ممنوع، بحث امنیت غذایی و تامین غذا یکی از حساس ترین و راهبردی ترین مباحث دولتمردان در سراسر جهان است که اهمیت آن از ابعاد تغذیه‌ای و تامین پروتئین و ریز مغذی‌ها از شیرخوارگی یک کودک در گهواره تا سالمند بیمار بستری در بیمارستان بر همگان مبرهن و بارز است

اکوپرشین، علیرضا کیهان پور،‌ روزنامه نگار: این که در پیامی به امثال بنده توصیه شود که کار نوشتن و رسانه را در این بخش تخصصی رها و اصلا به آن فکر نکنید یک کژسلیقه‌ای وناشی از رفتار روان پریشی ناشی از بغض، کینه و حسادت بنیادافکن است.

اگر کسی که سال‌های سال در بخش کشاورزی با قلم زدن نه تند ؛ نه کُند و به دور از افراط و تفریط ادای وظیفه‌ای را به سان قطره‌ای در مقابل اقیانوس کشاورزی ایران و جهان که هم اینک ۱/۵میلیاردنفر و صدها شغل رسمی و پایدار را به خود اختصاص داده، بنابر اشتیاق، علاقه و بیش از صدها تحلیل منصفانه را به سرانجام رسانیده لطفا یک فکت رسمی ارائه کنید که حداقل به غیر از برگزاری مناسبت‌های رسمی و تبلیغاتی در یک خط تشکر و قدردانی صورت پذیرفته باشد.

مسوول ، مدیر و کارشناسی که دیدگاه این چنینی به رسانه‌ها داشته باشد به مانند کف روی آب است که پس از مدتی در زلال تنویر افکار واقناع مردم پاکسازی وبا تکیه بر مستندات مدیریتی در گذشته و زمان کنونی باید پاسخگوی امانتداری و عدم ترک فعل وظایف ذاتی خود باشد.

آنان آمده و می‌آیند و دیر یا زود خواهند رفت اما بالاخره عملکرد‌های ثبت شده اشان گویای همه چیز در ابعاد اخلاقی، روانی، شایستگی و مسولیت پذیری و پاکدستی است.

بیشتر مقالات نگارنده به بخش کوچکی از زیر مجموعه کشاورزی تعلق داشته و دارد و همین اندک مقالات هم باب میل برخی نیست وچرا باید چنین باشد و غیر از آن نباشد!

می نویسیم پس به لطف خدا هستیم که افتخار خدمتگزاری رسانه‌ای به بخش کشاورزی مانند دام، طیور، زراعت، تعاونی روستایی، امورعشایری، بهره‌برداران حدود ۲/۵ میلیون نفری، دامپزشکی، دامپروری، حفظ نباتات و دفع آفات، جنگل‌ها ومراتع و…سعادت خدادادی می‌خواهد.

در القا وابقای دیدگاه‌های غیر منصفانه و توصیه‌های ایل و تبار بی مایه‌ها ی سرد مزاج وافراطی‌ به سمت وسوی اصحاب رسانه واهل قلم سعی شود وقتی خود حتی یک مقاله و گزارش مخاطب پسند راهگشا در رزومه خود ندارید آب را گل نکنید که از آب گل آلود هیچ صیدی به تور پوسیده اتان به دام فرصت طلبی کژ اندیشانه شما نخواهد افتاد.

به یاد داشته باشیم که محکمه وجدان تنها دادگاهی است که نیازی به قاضی ندارد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false