×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
به زودی تیم هنرمندان زورخانه‌ای تشکیل خواهد شد

به زودی تیم هنرمندان زورخانه‌ای تشکیل خواهد شد، هفته گذشته محمد کریمی همکار مطبوعاتی ما به عنوان دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای شهرستان اسلامشهر منصوب شد و فعالیت جدید خود را آغاز نمود .

محمد کریمی با انتصاب در این پست به اکوپرشین گفت: با نام ورزش پهلوانی بزرگ شدم و با حضور در زورخانه های مختلف رشد پیدا کردم و در واقع عاشق این ورزش ولایی هستم. مدتها پیش و در دوران ریاست سردار علیرضا صفارزاده در فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان مدیر روابط عمومی حضور داشتم و در حد توان در معرفی این رشته ورزشی تلاش کردم.

وی که یک بار هم کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون پهلوانی بود، به خبرنگار اکوپرشین گفت :جایگاه در این رشته برایم مهم نبود ،چون فقط به دنبال توسعه و گسترش این ورزش بودم و هم اکنون هم جز قلمفرسایی در این عرصه در نشریات مختلف بویژه رخصت پهلوان به چیز دیگری فکر نمی‌کنم .

صاحب امتیاز نشریه رخصت پهلوان و پایگاه خبری رخصت پهلوان آنلاین اضافه کرد :از سال ۷۶ که این نشریه توسط زنده یاد عزت الله کریمی تاسیس شده و هدف مان گسترش و احیای این ورزش بود و هم اکنون هم با عروجی شدن پدرم کماکان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهم و خوشحالم که ورزش پهلوانی یک نشریه تخصصی دارد.

دبیر هیئت پهلوانی و زورخانه ای اسلامشهر اظهار داشت: من هنوز خادم این ورزش هستم و هر چه در توان دارم به کار خواهم بست تا این ورزش نه تنها در اسلامشهر بلکه در کل کشور شکوفا شود .

محمد کریمی تهیه کننده فیلم پهلوان هرگز نمی میرد و همچنین همکار مطبوعاتی ما به خبرنگار اکوپرشین گفت :با حضور در هیئت پهلوانی اسلامشهر به زودی و برای جذب اقشار مختلف به این ورزش تیم هنرمندان را با انتخاب رئیس این کمیته، تشکیل خواهیم داد و به زودی آموزش را برای آنان آغاز خواهیم کرد.

دبیر هیئت پهلوانی اسلامشهر تاکید کرد :در هفته یک روز در خدمت هنرمندان علاقمند به ورزش پهلوانی خواهیم بود و قصد داریم با این تیم در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا کنیم .

دبیر هیئت پهلوانی اسلامشهر در پایان ضمن تشکر از اکوپرشین گفت: از ورزش اسلامشهر به زودی بیشتر خواهید شنید.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false