×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری همایش سربازان کوچک صنعت در مجتمع صنعتی چادرملو

برگزاری همایش سربازان کوچک صنعت در مجتمع صنعتی چادرملو، هم‌زمان با روز صنعت و معدن، همایش سربازان کوچک صنعت با حضور خانوادگی بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان چادرملو در محل مجتمع صنعتی این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین: مهندس ناصر تقی‌زاده در این همایش گفت: در شرایط تحریم‌های ظالمانۀ ناشی از مقاومت و ایستادگی مردم در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان، کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال، کارآمدترین روش برای مقابله با بدخواهی دشمنان است.

وی تصریح کرد: افتخار چادرملو، کمک به تولید و اشتغال در کشور است و در این راستا با اجرای طرح‌های مختلف، سعی در تقویت نقش و جایگاه خود دارد.

مدیرعامل چادرملو با اشاره به اجرای سرود تحسین‌شدۀ ‘سلام فرمانده’ در این همایش افزود: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اعتقاد به وجود و هدایت حضرت ولی‌عصر (عج) روزبه‌روز رو به جلو حرکت می‌کند و سنگ‌اندازی دشمنان در این مسیر نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

گفتنی است این همایش روز دوشنبه با حضور معاونان استاندار یزد، سرپرست فرمانداری اردکان، جمعی از مدیران کل و مسئولان استان و شهرستان و با مشارکت ۳ هزار نفر از پرسنل چادرملو و خانواده‌های آنان در محل مجتمع صنعتی چادرملو برگزار شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false