×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در گردشگری مازندران

سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد تومانی در گردشگری مازندران، باتلاش گسترده و تعامل رییس کمیسیون گردشگری رویداد اسکوکواکس ایران با مهندس سعید قلی‌زاده بیش از ۲۰هزار میلیارد تومان در بخش گردشگری مازندران سرمایه‌گذاری خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اکوپرشین، حسن حسنپور قادیکلایی رییس کمیسیون گردشگری رویداد اسکوکواکس با مهندس سعید قلی‌زاده از سرمایه‌گذاران بزرگ و مطرح کشور در حوزه گردشگری و سهامدار و مالک هتل اترک دیدار کرد.

در این دیدار طرحهای متعدد آماده سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری مازندران را مطرح کرد و در پایان مهندس سعید قلی‌زاده اعلام کرد که بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در طرح‌های گردشگری مازندران سرمایه‌گذاری می‌کند.

حسن حسنپور قادیکلایی رییس کمیسیون گردشگری ایران رویداد اسکوکواکس دراین خاص گفت: این استان پتانسیل بسیار عجیبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری دارد و به همین منظور طی جلسه با مهندس سعید قلی‌زاده مزایا و معایب همه طرح‌ها را مطرح کردیم و با توجه به اینکه ایشان در سطح گسترده‌ای در بخش گردشگری کشور سرمایه‌گذاری کرده است بسیار راغب شد تا در این بخش سرمایه‌گذاری درصورت حمایت مسئولان استان وارد شود و ۲۰هزار میلیاردتومان سرمایه‌گذاری کند.

مهندس سعید قلی‌زاده سرمایه‌گذار داخلی نسبت به سرمایه‌گذاری مشارکتی در ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در مازندران اعلام آمادگی کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false