×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تولید ورق زنگ‌نزن در فولاد مبارکه به کشور قدرت و اقتدار بین‌المللی می‌دهد

تولید ورق زنگ‌نزن در فولاد مبارکه به کشور قدرت و اقتدار بین‌المللی می‌دهد،‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بهبود زندگی مردم و نقش آفرینی در اقتصاد بین‌المللی جزو اهداف ماست و تولید محصولاتی که کمتر کشورهای جهان توانایی تولید آن را دارند، به ما قدرت می‌دهد.تولید ورق فولاد زنگ‌نزن در فولاد مبارکه به ما قدرت و اقتدار بین‌المللی می‌دهد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از ایراسین، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین رونمایی از ورق فولاد زنگ‌نزن تولید شده در فولاد مبارکه اظهار کرد: در ۴۳ سال گذشته دستاوردهای کشور بسیار چشمگیر بوده و ناظران خارجی از چنین پیشرفت‌هایی در تعجب هستند.

وزیر صمت بیان کرد: صنعت فولاد ایران بلوغ و پیشرفتگی قابل توجهی دارد و رتبه هفتم جهانی و رشد ۸ درصدی را تجربه کردیم. در ایران بیش از ۳۰ میلیون تن فولاد تولید می شود و در جایگاه دهم در بین کشور های برتر قرار داریم.

فاطمی امین تصریح کرد: یکی از مشکلاتی در کشور وجود دارد عدم توازن در زنجیره فولاد است که باید به این نکته توجه شود. از سوی دیگر باید محصولات با ارزش افزوده بالاتری تولید شود که برای رسیدن به اقتدار بین‌المللی باید محصولاتی متفاوت را از سایر کشورها تولید کنیم.

وی ادامه داد: امروز تولید محصولی را در فولاد مبارکه جشن میگیریم که ارزش افزوده بالاتری دارد ولی اگر از زاویه دیگر نگاه کنیم این محصول علاوه بر ارزش افزوده بالاتر باعث اقتدار کشور می‌شود. امیدواریم حرکتی که در کشور آغاز شده ادامه داشته تا با کمک بخش صنعت و سایر بخش‌های کشور به مردم عزیزمان بیشتر از قبل خدمت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صمت درصدد ایجاد توازن در زنجیره فولاد، از اکتشاف و استخراج تا گندله و ورق فولادی و توجه ویژه به تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است.

فاطمی امین افزود: بهبود زندگی مردم و نقش آفرینی در اقتصاد بین‌المللی جزو اهداف ماست و تولید محصولاتی که کمتر کشورهای جهان توانایی تولید آن را دارند، به ما قدرت می‌دهد.تولید ورق فولاد زنگ‌نزن در فولاد مبارکه به ما قدرت و اقتدار بین‌المللی می‌دهد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false