×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خودروی شیرین عسل با استاندارد جهانی و قیمت ارزان تر

خودروی شیرین عسل با استاندارد جهانی و قیمت ارزان تر؛ یونس ژائله درباره کیفیت و قیمت خودروی «شیرین‌عسل» گفت: انشالله سعی می‌کنیم که خودرویی با کیفیت درحد استانداردهای جهانی، هم با قیمت مناسب و هم با کیفیت عالی تولید کنیم، همچون بقیه محصولات شیرین عسل که همیشه سعی کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت با قیمت مناسب عرضه کنیم.

به گزارش اکوپرشین به نقل از تولیدوبازار، چند روز قبل رسماً اعلام شد که مجموعه «شیرین عسل» مجوز خودروسازی‌اش را دریافت کرده است. گروه صنایع غذایی شیرین عسل پس از ورود به عرصه تولید پنیر، شیر پاکتی و روغن حیوانی در سال ۱۳۹۵، اکنون قصد خودروساز شدن دارد.

 صابر پرنیان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی رسماً خودروساز شدن شیرین عسل را تأیید کرده است.

او در خبری که چندی پیش منتشر شده درباره این خودرو گفته است: «این خودرو، یک خودرو روز اروپایی است. مجوز آن هم برای بخش خصوصی گروه صنعتی «شیرین عسل» صادر شده است.»

یونس ژائله، بنیانگذار مجموعه شیرین عسل درباره تولید این خودرو در کشور به خبرنگار ما گفت: اکنون مجوز تولید این خودرو صادر وکارهای اجرایی و عملیاتی آن شروع شده که چندوقتی زمان می‌برد تا به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی درباره کیفیت و قیمت خودروی شیرین عسل اظهار کرد: انشالله سعی می‌کنیم که خودرویی با کیفیت درحد استانداردهای جهانی، هم با قیمت مناسب و هم با کیفیت عالی تولید کنیم، همچون بقیه محصولات شیرین عسل که همیشه سعی کرده‌ایم محصولاتی با کیفیت با قیمت مناسب عرضه کنیم.

ژائله بااشاره به مشکلات تولید خودرو درکشور خاطرنشان کرد: این مشکلات به علت عوامل گوناگونی ازجمله تحریم‌ها بوده است و نمی‌توان فرد یا کارخانه خاصی را مقصر دانست که امیدواریم بتوانیم با این‌کار کمی ازاین مشکلات را در کشور بهبود بخشیم.

بنیانگذار مجموعه شیرین عسل درباره رونمایی ازخودروی شیرین عسل گفت: انشاءلله بعد از عملیاتی شدن، از رسانه‌ها برای رونمایی ازاین محصول دعوت به عمل خواهیم آورد.

مجموعه شیرین عسل از سال ۱۳۷۱ در شهر تبریز به تولید بیسکوئیت، شکلات، کیک و… مشغول است. اما در طول ۲۴ ساعت قبل خبر خودروساز شدن این گروه صنایع غذایی در محافل خودرویی داغ شده است.

طبق اخباری دراین خصوص، شیرین عسل قرار است، پس از خودروساز شدن در ۱۸ ماه ابتدایی، محصول خود را به‌صورت

قطعات منفصله (Completely Knocked Down) یا CKD  تولیدکند.

اما پس از آن، خودرو شیرین عسل تولید داخل خواهد شد.

بر اساس گفته صابر پرنیان، این برند صنایع غذایی ۱۵ هزار میلیارد تومان برای خودروساز شدن سرمایه‌گذاری کرد. در شرکت خودروسازی این برند قرار است انواع خودروهای سواری بنزینی، گازسوز، دیزلی و انواع کامیون‌های کشنده تولید شود.

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد قطعه‌سازی خودرو در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنند.

صابر پرنیان باور دارد که با خودروساز شدن شیرین عسل، سالانه ۲۱۰ هزار دستگاه خودرو توسط این برند تولید خواهد شد.

Barilla سالها پیش (برند صنایع غذایی ایتالیایی) خودرویی برای رقابت با فیات می‌ساخت. همچنین شاهد رونمایی خودرو جدید هولدینگ Mondelez (مالک برندهای Oreo ،Toblerone ،Milka و…) در بازار آمریکا شمالی بودیم.

چرا که هم توان مالی لازم را در اختیار دارند، هم بازار را مویرگی می‌شناسند و هم به سلامت و امنیت مردم اهمیت می‌دهند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false