×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اولین کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب در خرداد ماه برگزار می شود

رئیس دبیر خانه دائمی کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب گفت : اولین کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب با رویکرد استقرار حکمرانی هوشمند آب ، با نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان مردم در مدیریت آب کشور با مشارکت مؤسسه تحقیقات آب و پایگاه خبری/تحلیلی صبح ایرانیان آنلاین در تهران برگزار می شود .

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی دبیر خانه دائمی کنگره، سید مهدی محمدی رئیس دبیرخانه دائمی و برگزارکننده کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : مقدمات اجرایی این کنگره بین المللی  از سال‌های گذشته انجام شده و این رویداد مهم  با حضور مهمانان بین المللی ، کشوری ومسوولان استانی در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در محل مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزارمی‌شود.

وی در ادامه به اهمیت و مزایای مدیریت هوشمند آب اشاره کرد و گفت : امروزه برنامه ریزان در بسیاری از شهرهای جهان با مدیریت هوشمند آب از دسترسی به منابع آب تازه گرفته تا جمع آوری و بازیافت پسماند های آبی برای جبران کم آبی بهره مند می شوند .

محمدی در خصوص مدیریت هوشمند منابع آب اظهار کرد : در این کنگره سعی خواهیم کرد با مدیریت هوشمند آب که شامل تجهیزات مربوط به اینترنت اشیا برای مدیریت آن و همچنین سیستم ها و نرم افزار هایی که تولید، توزیع و مصرف آب را بهینه می کند به معرفی آن بپردازیم .

رئیس دبیرخانه دائمی کنگره بین المللی حکمرانی هوشمند آب  به اهداف و رویکردهای مهمی که در این کنگره به بحث و تبادل نظر پرداخته خواهد شد اشاره کرد و گفت :از محورهای قابل توجه عبارتند از ناترازی منابع و مصارف آب در کشور ،نقش شرکت های دانش بنیان در رفع آن ، استفاده از فناوری های نوین در مدیریت منابع آب پایدار (کشاورزی ،شرب ،و صنعتی )، اهمیت راهبرد اقتصادآب که شامل فرصت ها و چالش ها ی یش رو و ارزش گذاری پساب ها و.. ، و همچنین تعامل هوشمند بین دستگاهی در مدیریت منابع شهری می باشند که امیدواریم ماحاصل این نشست بتواند نقش ارزنده ای در حفظ منابع آبی  را داشته باشیم .

محمدی در ادامه افزود : در حاشیه این کنگره بین المللی ۴ پنل تخصصی با عنوان های تعامل بین دستگاهی در مدیریت آب شهری ،حکمرانی آب و آثار آن در امنیت آبی و غذایی ،الگوی کشت و تأمین کمی و کیفی مناسب آب و رصد خانه ملی آب ایران :از حکمرانی داده تا حکرانی آب برگزار خواهد شد .

خاطر نشان می شود علاقمندان جهت شرکت در این نشست بزرگ علمی به نشانی  www.aqua724.ir جهت ثبت نام مراجعه نمایند  .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false