×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جشنواره چای در جزیره استخر لاهیجان برگزار می شود

جشنواره چای در جزیره استخر لاهیجان برگزار می شود، جشنواره چای با حضور سالار عقیلی و ناصر وحدتی در جزیره استخر لاهیجان برگزار می شود. شهردار لاهیجان‌ از برگزاری جشنواره و نمایشگاه چای با حضور سالار عقیلی و ناصر وحدتی از هنرمندان‌ مطرح کشورمان در جزیره استخر لاهیجان خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان– مرجان گودرزی-گیلان، رضا زنده دل در گفت و گویی افزود: این جشنواره به مناسبت روز جهانی چای ، توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان و با همکاری و حمایت فرمانداری ، سازمان چای کشور ، سندیکای کارخانجات چای شمال و اتحادیه چایکاران‌ شمال روز پنج شنبه چهارم خرداد همزمان با ایام دهه کرامت از ساعت ۶ عصر در جزیره استخر لاهیجان‌ برگزار می شود.


وی اضافه کرد: به منظور حمایت و معرفی چای مرغوب کشورمان، نمایشگاه عرضه چای بهاره نیز با حضور تولید کنندگان چای و کارخانه های چایسازی در ورودی پل جزیره استخر از روز پنج شنبه به مدت یک هفته‌ برگزار می شود.

وی گفت: سال گذشته با حضور استاندار محترم گیلان و دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران ، شهر لاهیجان به عنوان‌ پایتخت چای ایران معرفی شد و مدیریت شهری لاهیجان با همکاری همه دست اندرکاران صنعت چای برای معرفی بیشتر محصول چای داخلی به هم وطنان عزیز کشورمان تلاش خواهد کرد و امیدواریم با برگزاری بین المللی این رویداد شاهد معرفی چای ایرانی در سطح دنیا باشیم.


وی افزود: از همه هم وطنان عزیز برای حضور در این جشنواره و بازدید از نمایشگاه چای دعوت می نمایم .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false