×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پلتفرم‌های جدید در زنجیره ارزش خدمات بانک سینا راه‌اندازی می‌شود

بانک سینا در زنجیره ارزش خدمات بانکی خود، پلتفرم‌های جدید را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای منطقه خوزستان، با اشاره به اینکه توجه به بانکداری پلتفرمی یکی از استراتژی‌های راهبردی این بانک در توسعه بازار است، اظهار داشت: در نظر داریم برای حوزه‌های مختلف زنجیره ارزش بانک و ارائه خدمات به مشتریان و ذی‌نفعان، پلتفرم‌های جدید بانکی و مالی را راه‌اندازی کنیم.

وی توسعه خطوط کسب‌وکار بانکداری در بانک سینا را از دیگر استراتژی‌های این بانک در برنامه راهبردی کسب‌وکار عنوان کرد و ادامه داد: اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تداوم رضایتمندی مشتریان را به دنبال دارد.

مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا به عنوان نقشه راه سه‌ساله این بانک به صورت پویا و با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و رشد سهم بازار، از سال جاری پیاده‌سازی و اجرایی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بانک سینا بسترهای لازم را برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم سیبانک و دیگر پلتفرم‌های در دست طراحی، برای تداوم و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی، تلاش بی‌وقفه صورت خواهد گرفت.

در این نشست گزارشی از عملکرد منطقه خوزستان در سال گذشته توسط مدیر این منطقه ارائه شد و پیشنهادهای رؤسای شعب خوزستان برای بهبود عملکرد بانک مطرح شد.

مدیرعامل بانک سینا طی سفری یک‌روزه به همراه اعضای هیئت‌عامل از شعب مختلف منطقه خوزستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

بانک سینا در زنجیره ارزش خدمات بانکی خود، پلتفرم‌های جدید را راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در جمع رؤسای منطقه خوزستان، با اشاره به اینکه توجه به بانکداری پلتفرمی یکی از استراتژی‌های راهبردی این بانک در توسعه بازار است، اظهار داشت: در نظر داریم برای حوزه‌های مختلف زنجیره ارزش بانک و ارائه خدمات به مشتریان و ذی‌نفعان، پلتفرم‌های جدید بانکی و مالی را راه‌اندازی کنیم.

وی توسعه خطوط کسب‌وکار بانکداری در بانک سینا را از دیگر استراتژی‌های این بانک در برنامه راهبردی کسب‌وکار عنوان کرد و ادامه داد: اجرای طرح راهبردی کسب‌وکار، تداوم رضایتمندی مشتریان را به دنبال دارد.

مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا به عنوان نقشه راه سه‌ساله این بانک به صورت پویا و با هدف پیشبرد مطلوب اهداف بانک و رشد سهم بازار، از سال جاری پیاده‌سازی و اجرایی شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بانک سینا بسترهای لازم را برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال فراهم کرده و این موضوع در استراتژی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، مدنظر قرار گرفته و با بهره‌برداری از پلتفرم سیبانک و دیگر پلتفرم‌های در دست طراحی، برای تداوم و افزایش رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات متنوع بانکی، تلاش بی‌وقفه صورت خواهد گرفت.

در این نشست گزارشی از عملکرد منطقه خوزستان در سال گذشته توسط مدیر این منطقه ارائه شد و پیشنهادهای رؤسای شعب خوزستان برای بهبود عملکرد بانک مطرح شد.

مدیرعامل بانک سینا طی سفری یک‌روزه به همراه اعضای هیئت‌عامل از شعب مختلف منطقه خوزستان بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی شعب این منطقه قرار گرفتند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false