×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رکوردزنی تولیدات گروه صنعتی بارز؛ ۲۸۵ درصد افزایش سود عملیاتی بارز در یک سال گذشته

رکوردزنی تولیدات گروه صنعتی بارز؛ ۲۸۵ درصد افزایش سود عملیاتی بارز در یک سال گذشته، مدیرعامل گروه صنعتی بارز گفت: گروه صنعتی بارز با رکوردشکنی در تولیدات خود در یک سال گذشته سود عملیاتی خود را ۲۸۵ درصد افزایش داده است.

به گزارش اکوپرشین: جمال میرزایی با اعلام این خبر گفت: قیمت‌گذاری دستوری علاوه بر اینکه منجر به زیان صنایعی مثل تایرسازی می‌شود؛ باعث افزایش واسطه‌گری و دلالی نیز شده است.

با وجود واردات بی‌رویه لاستیک و عدم ارائه تسهیلات لازم برای تامین مواد اولیه از سوی بانک‌ها، گروه صنعتی بارز با ایجاد واحدهای تحقیق و توسعه کیفی به رکورد چشم‌گیری در زمینه سودسازی دست یافته است.

مدیرعامل بارز در ادامه از ثبت رکورد ۱۳۰ هزار تنی تولید و مونتاژ در سال ۱۴۰۱ در گروه صنعتی بارز خبر داد که بخشی از آن به تنوع محصولاتی از قبیل تولید سایزهای جدید لاستیک و تولید تایرهای s.u.v و اسپرت اختصاص یافته است.

میرزایی با بیان اینکه تامین ۳۰ درصد از نیاز کشور با تولید ۴۵۰ هزارتن لاستیک رادیال باری- اتوبوسی صورت می‌گیرد؛ اظهارداشت: توقع شرکت‌های تایرسازی از دولت باین است که از واردات توسط شرکت‌های بی نام و نشان و خدمات پس از فروش جلوگیری کند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false