×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
احصای نیاز مخاطب و جذب ایده‌های خلاقانه به کمک نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری

احصای نیاز مخاطب و جذب ایده‌های خلاقانه به کمک نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری، شرکت مبلمان تندیس اعتماد «تراست سیت» فعال در حوزه تولید انواع مبلمان اداری از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با هدف و شعار پیشرو بودن آغاز کرد.

به گزارش اکوپرشین: این مجموعه طی ۱۴ سال گذشته توان خود را در مسیر ارتقاء کیفیت محصولات خود بکار گرفته تا جایی که با بازار کشورهای حوزه خلیج فارس وارد فاز همکاری و صادرات شد.

شرکت مبلمان تندیس اعتماد تحت عنوان تراست سیت در حوزه تولیدات صندلی، میز، میز کنفرانس، پارتیشن و… با ۱۷۰ نیروی کار مستقیم و ۱۰ نصاب فعال است. اغلب نیروهای انسانی فعال در شرکت را جوانان تشکیل داده‌اند.

بنا بر این گزارش؛ اغلب تولیدات تراست سیت با تکیه بر قطعات داخلی با بهترین کیفیت به دست جامعه هدف می‌رسد.

از طرفی تمام مراحل تولید از آهنگری، رنگ و آبکاری تا تزریق فوم و کارتن سازی توسط خود مجموعه انجام شده و با هدف ارتقاء کیفیت از برون سپاری ممانعت شده است.

این شرکت در سی و دومین نمایشگاه مبلمان ادارای با هدف شناخت سلیقه مخاطب و توسعه بازارهای صادراتی شرکت کرده است؛ نمایشگاه یاد شده از تاریخ ۱۴ تیرماه لغایت ۱۷ همین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در نمایشگاه‌ بین‌المللی برقرار است.احصای نیاز مخاطب و جذب ایده‌های خلاقانه به کمک نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری.

 معاون اجرایی و فنای شرکت مبلمان اداری تراست، در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی مبلمان اداری، برگزاری نمایشگاه را با یک کلاس درس و دانشگاه قیاس کرد و گفت: این نمایشگاه می تواند یک دانشگاه باشد که برای ما فرصتی را فراهم می‌کند که به صورت مستقیم با جامعه هدف مخاطبان خود در ارتباط باشیم.

حسین علی نامور، با اشاره به اینکه مخاطبان و جامعه هدف ما می‌توانند همچون کارشناسان این حوزه از دیدگاه خود به ما ایده بدهد، یادآور شد: برای ما مسئله حائز اهمیت نقطه نظرات مشتریان است.

هرچقدر هم که طراحان قوی در مجموعه فعالیت کنند بازهم ایده و نوآوری مخاطب که از طریق این نمایشگاه به ما منتقل می‌شود و می‌تواند کمک حال ما باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه از ایده‌های نوآورانه استقبال می‌کنیم، یادآور شد: به دنبال این هستیم که در آینده ای نه چندان دور ضمن تقویت مجموعه تراست بتوانیم در حوزه جذب نخبه‌های دانشگاهی گام برداریم.

نامور با بیان اینکه زیرساخت‌ها برای تقویت مجموعه فراهم است، اظهار کرد: در حال حاضر تمرکز ما به شناسایی نیاز مخاطبان معطوف شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false