×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مستندات فرار مالیاتی در دادستانی

مستندات فرار مالیاتی در دادستانی؛ وزیر اقتصاد به رئیس سازمان امور مالیاتی دستور ویژه داد تا مستندات مربوط به فرارهای مالیاتی را در اسرع وقت در اختیار دادستانی عمومی و انقلاب تهران قرار دهد.

به گزارش اکوپرشین، همزمان با اعلام این موضوع از سوی وزیر اقتصاد، دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد: باتوجه به اینکه فرار مالیاتی جرم است در مکاتبه با وزیر امور اقتصادی و دارایی قرار شد چنانچه در این زمینه گزارشی اعلام شده است، مراتب با ذکر شماره و تاریخ به اینجانب اعلام شود.

او تأکید کرد: در مکاتبه با وزیر اقتصاد تصریح شد چنانچه تاکنون گزارش و اعلام جرمی در این خصوص صورت نگرفته است، ضمن مستندسازی درباره افرادی که فرار مالیاتی آنها مربوط به حوزه قضایی تهران است، مراتب را به‌همراه مستندات درباره هر فرد به‌صورت مجزا با معرفی نماینده به اینجانب اعلام و موارد مربوط به دیگر استان‌‎ها را به دادستان‌های مربوطه اعلام کنند.

سیداحسان خاندوزی در جمع خبرنگاران درباره نامه دادستان تهران مبنی بر ارائه مستندات از فرارهای مالیاتی اعلام کرد: سازمان امور مالیاتی دارای فرآیندهای دادرسی قضایی است و در مورد پرونده فرارهای مالیاتی، بررسی‌ها در حال انجام است.

اما در کنار این روند به رئیس سازمان امور مالیاتی دستور ویژه داده شد مستندات مربوط به فرارهای مالیاتی را در اسرع وقت در اختیار دادستانی عمومی و انقلاب تهران قرار دهد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false