×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
قریب به ۹۰ درصد تسهیلات بانک کشاورزی به بخش کشاورزی پرداخت شده است

مدیرعامل بانک کشاورزی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی، تامین مالی بخش کشاورزی و حمایت از فعالان و تولید کنندگان این بخش را رسالت اصلی این بانک دانست و گفت: در هر شرایطی تداوم این حمایت ها مورد تأکید است و تقویت توان حمایتی بانک کشاورزی، کیفیت ارائه خدمات به جامعه هدف و ذینفعان را افزایش خواهد داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، فرشید فرخ نژاد روز دوشنبه هشتم آبان در نشستی که با حضور محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی، کاظم خاوازی قائم مقام و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت جهادکشاورزی، اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی بانک کشاورزی برگزار شد، ضمن قدردانی از حمایت های دولت محترم به ویژه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و امور اقتصادی و دارایی و نیز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: سهم بانک کشاورزی از کل تسهیلات پرداختی شبکه بانکی به بخش کشاورزی همواره بالای ۵۰ درصد بوده است و بیش از ۹۰ درصد تسهیلات این بانک نیز به صورت تخصصی در بخش کشاورزی و بخش قرض الحسنه پرداخت می شود.

وی با بیان این که ضمن رعایت توازن منابع و مصارف و کاهش میزان اضافه برداشت از بانک مرکزی، با تمام توان تلاش می کنیم تا تامین مالی طرح های بخش کشاورزی و تخصیص بهینه منابع محدود در اولویت قرار گیرد، افزود: با هدف تقویت توان حمایتی بانک و امکان خدمت رسانی بیشتر و بهتر به بخش کشاورزی، علاوه بر استفاده از ظرفیت های قانونی برای تعیین تکلیف مطالبات بانک از شرکت های دولتی و افزایش سرمایه بانک، انتظار می رود منابع ریالی و ارزی شرکت های فعال در زمینه کشاورزی نیز به این بانک هدایت شود.

مدیرعامل بانک کشاورزی خاطر نشان کرد: همچنین در راستای جذب منابع، افزایش سهم از بازار و بالابردن توان حمایتی بانک در تامین مالی واحدهای تولیدی، فرآیندها و سازوکارهایی برای تقویت شبکه شعب شهری به منظور تکمیل سبد خدمات و ارائه خدمات ریالی و ارزی مطلوب و مورد نیاز به همه مشتریان، تدوین و اتخاذ شده است.

فرخ نژاد در ادامه، به رشد منابع بانک کشاورزی به ویژه افزایش حجم فعالیت های ارزی این بانک اشاره کرد و اظهار داشت: در شاخص رشد منابع، بانک کشاورزی در مقایسه با میانگین شبکه بانکی، رشد قابل قبولی داشته و این امر بیانگر تلاش همکاران ما برای ارائه خدمات مطلوب و موثر به مشتریان و اعتماد و علاقه جامعه نسبت به این بانک ۹۰ساله است.

وی خاطرنشان کرد: در شاخص سهم از بازار ارزی، بانک کشاورزی از ۳ درصد به ۷٫۲۳ درصد رسیده و جایگاه این بانک در جدول سهم از بازار ارزی نظام بانکی از رتبه ۱۰ به رتبه ۵ صعود کرده است.

مدیرعامل بانک کشاورزی تاکید کرد: این بانک در حوزه فناوری اطلاعات و در بین شبکه بانکی، رتبه اول را در شاخص تراکنش های موفق شتابی کسب کرده که این موفقیت نشان دهنده پایداری و تداوم ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان است.

وی همچنین با اشاره به جدیت بانک در اجرای صحیح برنامه های تحول دیجیتال و قابلیت های کاربردی اپلیکیشن های باران و آسان در زمینه افتتاح حساب و پرداخت تسهیلات به صورت غیرحضوری، اظهار داشت: نسخه جدید سامانه بازارگاه محصولات کشاورزی به زودی با تکمیل خدمات و با همکاری وزارت جهاد کشاورزی رونمایی خواهد شد.

فرخ نژاد دربخش پایانی سخنانش با بیان این که ۹۰ سال قدمت و ماندگاری بانک کشاورزی، نتیجه و میراث تلاش صادقانه همکاران ما در ادوار مختلف است و امروز مفتخریم که در خدمت جامعه هدف بسیار بزرگ و مهمی هستیم، ابراز امیدواری کرد: در ادامه مسیر با حمایت دولت بتوانیم بیش از پیش در ایفای مسئولیت ها، خدمت به بخش کشاورزی و تحکیم زیرساخت های امنیت غذایی کشور موفق باشیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false