×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امضای بزرگترین تفاهم‌نامه همکاری بانکی با صنایع ملی مس ایران

بانک ملت و شرکت ملی صنایع مس ایران با هدف افزایش تعاملات مالی و اقتصادی، بزرگترین تفاهم‌نامه همکاری بانکی را امضاء کردند.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این تفاهم نامه، در حوزه تکمیل زنجیره مس که در برگیرنده صنایع بالادستی، صنایع پایین دستی و زیرساخت های مرتبط آب و انرژی با صنعت مس است، به امضای رضا دولت آبادی مدیرعامل بانک ملت و امیر خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران رسید.

بر اساس این گزارش، رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت با بیان اینکه این تفاهم‌نامه از بزرگ‌ترین تفاهم‌نامه‌های بانک ملت است، گفت: اجرای این تفاهم‌نامه از جهات مختلف بسیار مهم است و مسئولیت بالایی را برای این بانک ایجاد می‌کند.

وی افزود: بانک ملت به بزرگ‌ترین بانک کشور تبدیل شده و از نظر سرمایه، منابع ارزی و ریالی از ظرفیت بالایی برخوردار است.

دولت آبادی ادامه داد: بانک ملت با حضور فعال در این صنعت مادر، به شرکت های دانش بنیان فعال در زنجیره مس، صنایع زیرساختی و محیط زیست برای بومی سازی و حمایت از آنها و شرکت های پیمانکاری معرفی شده، بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل بانک ابراز امیدواری کرد: با اجرای این تفاهم‌نامه ضمن گسترش فعالیت‌های فی ما بین بتوانیم نقش مؤثرتری را در تولید و اشتغال ایفا کنیم.

امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی مس نیز، امضای این تفاهم‌نامه را فصل جدیدی در روابط این دو شرکت بزرگ دانست و ابراز امیدواری کرد، همکاری‌های فی‌مابین ارتقا یابد.

وی افزود: خدمات اعتباری و ارزی، تأمین سرمایه، لیزینگ، کارگزاری و بیمه از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است و برای دوره چهارساله در نظر گرفته شده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false