×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مذاکره با داخل و خارج فارس در جهت فروش بیشتر محصولات رایان انرژی

مذاکره با داخل و خارج فارس در جهت فروش بیشتر محصولات رایان انرژی، مدیر عامل رایان انرژی که در رویداد جام رسانه امید در فارس به تشریح فعالیت شرکت پرداخت، با اشاره به آغاز فعالیت این شرکت از سال ۹۳، گفت: این شرکت، اولین گروه تولید محصولات سیستم از فلز و برنربوم است و از جمله محصولات آن، میتوان به سیستم پایش، شعله و دما، سیستم‌های جرقه زن کوره‌ها و ساخت انواع کوره‌ها و توربین‌های گازی، اشاره کرد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شهر مردم: جلال‌الدین عرفانی| محمد منفرد، با اشاره به برخی مشکلات فراروی شرکت‌های دانش بنیان، اظهار داشت: یکی از مشکلات ما، مساله بانکها است که کمک نمی‌کنند و تنها تا حدودی، صندوق‌ها به ما یاری می‌رسانند.

وی، در خصوص شرایط فروش محصولات این شرکت نیز گفت: در حال حاضر، مذاکراتی با داخل و خارج استان داشتیم و امیدواریم اینها منجر به فروش بیشتر محصولات ما شود.

منفرد، گفت:با توجه به اینکه محصولات ما در معرض حرارت قرار دارد، دائما خرابی دارد و به همین دلیل و با توجه به اینکه شرکت‌های کمی این محصول را تولید می‌کنند، صنایع استقبال زیادی از محصولات ما دارند.

وی افزود: از سوی دیگر، تولید این محصول، جلو خروج ارز را می‌گیرد و قیمت آن ۴۰تا۵۰ درصد کمتر از مشابه خارجی آن است و کیفیت آن نیز بسیار خوب است و قابلیت صادرات آن نیز وجود دارد که برای این کار، در حال مذاکره هستیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false