×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سامانه پاسخ‌گویی هوشمند بیمه پارسیان «پارسی چت» رونمایی شد

نخستین سامانه پاسخ‌گویی هوشمند در صنعت بیمه با عنوان «پارسی چت» توسط بیمه پارسیان رونمایی شد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از گویای خبر، امروزه استفاده از فناوری‌های جدید در صنعت بیمه موجب شده تا شرکت‌های بیمه در کمترین زمان با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و مشتریان نیز بتوانند در اسرع وقت پاسخ‌های دقیق خود را با توجه به نیازها و تمایلات‌شان دریافت کنند.

از همین رو، این موضوع باعث افزایش اطمینان و رضایت مشتریان نسبت به شرکت‌های بیمه‌ای می‌شود که بهتر از این فناوری برای خدمات مطلوب‌تر به بیمه‌گزاران خود استفاده می‌کنند.

از طرفی گسترش فناورهای هوشمند؛ افزایش بهره‌وری، کاهش زمان و هزینه‌های مربوط به پردازش درخواست‌ها در حوزه بیمه را به همراه دارد.

بیمه پارسیان هم در این راستا و به منظور بر طرف کردن سوالات و نیازهای بیمه‌گزاران از نخستین سامانه پاسخ‌گویی صنعت بیمه با عنوان «پارسی چت» رونمایی کرد که گامی مهم در راستای نوآوری و ارتقاء خدمات به مشتریان در مسیر تحول دیجیتال خود برداشته است.

این سیستم پیشرفته، با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، قادر است به طور هوشمندانه به سوالات و نیازهای مشتریان پاسخ دهد. با این ابزار نوآورانه، مشتریان می‌توانند به‌صورت آنلاین و در هر زمانی از این سرویس استفاده کرده و پاسخ‌های دقیق و سریعی درباره محصولات بیمه‌ای، روند ادعا و خسارت، شرایط بیمه نامه و سایر موارد مرتبط را دریافت کنند.

براساس این گزارش در پارسی چت بیمه پارسیان، سوالات در دسته‌بندی‌های انواع بیمه‌ها طبقه‌بندی شده است و همچنین برخی سوالات پرتکرار به صورت پیش فرض برای مخاطب نمایش داده می‌شود. با این روش، بیمه‌گزاران و مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ سوال خود را دریافت خواهد کرد.

با معرفی این چت بات، بیمه پارسیان گامی مهم در جهت تسهیل در ارتباط با مشتریان و ارایه خدمات بهتر و سریع‌تر برداشته است که قطعاً به ارتقاء تجربه مشتریان و بهبود فرآیندهای صنعت بیمه کمک خواهد کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت استفاده از این خدمت ارایه شده به سایت بیمه پارسیان و یا به آدرس https://parsichat.parsianinsurance.com/ مراجعه نمایند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false