×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اجرای طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی بوشهر با رعایت استانداردهای محیط زیستی

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای با رعایت استانداردهای محیط زیستی از اولویت‌های راهبردی این شرکت است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از شرکت پتروشیمی بوشهر، پتروشیمی بوشهر براساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل محیط زیست این استان، متعهد به حمایت از خانه‌های محیط زیست استان بوشهر همسو با ایفای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی به‌مدت پنج سال شد.

جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوشهر در این آیین با بیان اینکه این شرکت به‌دنبال اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در این منطقه مؤثر و فعال است، گفت: یکی از اولویت‌های پتروشیمی بوشهر اجرای طرح‌های توسعه‌ای با رعایت استانداردهای زیست محیطی است.

وی افزود: ایجاد خانه‌های محیط زیست در استان بوشهر فرصتی برای اعتلای مشارکت مردمی در صیانت از محیط زیست به‌عنوان سرمایه همگانی است.

عبدالرحمن مرادزاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه محیط زیست گفت: در اصل ۵۰ قانون اساسی حفاظت از محیط زیست به‌عنوان وظیفه‌ای عمومی تلقی شده است.

وی در ادامه بر اهمیت توجه همگانی به اصول محیط زیست اشاره و تصریح کرد: اجرای سیاست مردمی‌سازی در بستر خانه‌های محیط زیست با محوریت مشارکت مردمی مورد توجه است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false