×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی در دست اجراست

۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی در دست اجراست، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از در دست اجرا بودن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی کشور خبر داد.

به گزارش اکوپرشین به نقل از بندر و دریا، علی‌اکبر صفایی  مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در همایش تمدن دریایی-مسیر پیشرفت که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در حال برگزاری است با بیان اینکه سیاست های کلی توسعه دریامحور از مسائل اقتصادی، محیط زیست، علوم و فناوری، اجتماعی و فرهنگی را در بر می گیرد، عنوان کرد: در مسیر توسعه دریامحور طرح جامع بنادر بازرگانی کشور، مطالعات مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی، طرح ویژه و راهبردی توسعه پایدار و یکپارچه جزایر جنوب کشور و سند آمایش مراکز لجستیک کشور به عنوان اسناد و مطالعات پشتیبان در حوزه توسعه دریامحور مدنظر قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در مسیر تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، چندین وزارتخانه متولی هستند، خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را به کار بسته است تا ساختار اجرایی سازی سیاست های کلی توسعه دریامحور ایجاد شود.

صفایی ادامه داد: از بخش خصوصی در حوزه توسعه دریامحور مشورت گرفته ایم تا بتوانیم سند ملی جامعی را داشته باشیم و دولت، بخش خصوصی، ارگان های دریایی نظر خود را ارائه کنند تا در اجرا با کمترین مشکل مواجه باشیم و با مصوبه دولت و ابلاغ آن، شاهد کلید خوردن اقدامات اجرایی باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی از در دست اجرا بودن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه در بخش حمل و نقل دریایی کشور خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بعضا در حال اجرا هستند و انشالله با حضور رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسند و اشتغال‌زایی خوبی در کشور ایجاد می‌کنند و موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false