×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مینی‌بوس تمام برقی ۵.۳ متری سبلان خودرو معرفی می‌شود

هفته گذشته با حضور شهردار محترم تهران، معاونین شهرداری و اعضای شورای شهر تهران، مینی‌بوس برقی جدید شرکت سبلان خودرو مایوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اکوپرشین به نقل از پایگاه خبری «عصر خودرو»، علیرضا زرین فکر مدیر بازاریابی شرکت سبلان خودرو مایوان گفت: این محصول تمام برقی قرار است یکم بهمن‌ماه در نمایشگاه “شهرایران” که توسط شهرداری  در مصلی تهران برگزار می‌شود به‌طور رسمی معرفی شود.

این مینی‌بوس از یک موتوربرقی با توان خروجی ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد که با یک‌بار شارژ کامل ۲۰۲۰ کیلومتر را با ۱۹ (۱۱+۷+۱) سرنشین می‌پیماید.

این مینی‌بوس تمام برقی علاوه بر کمک شایانی که به کاهش آلایندگی در کلان‌شهرها می‌کند، ازنظر ظاهری هم از چهره خوبی برخوردار است و نقش قابل قبولی در زیباسازی محیط شهری ایفا می‌کند.

علیرضا زرین فکر مدیر بازاریابی شرکت سبلان خودرو مایوان در گفت‌وگو با خبرنگار عصر خودرو گفت: مینی‌بوس تمام برقی ۵٫۳ متری جدید شرکت سبلان خودرو مایوان قرار است به یک بازیگر جدی در حمل‌ونقل درون‌شهری مبدل شود.

این محصول با ۵٫۳ متر طول، ۲ متر عرض و ۲٫۴ متر ارتفاع یک محصول بهینه برای استفاده‌های حمل‌ونقل درون‌شهری به‌حساب می‌آید. وزن خالص این مینی بس ۳٫۵ تن و حداکثر وزن قابل‌تحمل آن ۵ تن (۲٫۲ تن محور جلو، ۳ تن محور عقب)  است.

سیستم پیشران تمام برقی این مینی‌بوس ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و باتری‌های آن با یک‌بار شارژ کامل توان حرکت برای ۲۰۰ تا ۲۲۰ کیلومتر را برای یک پیمایش با حداکثر ظرفیت مسافران و با حداکثر شیب روی در خود ذخیره می‌کنند.

این مینی‌بوس از دو پک باتری با ظرفیت مجموع ۸۶٫۱۸ کیلووات ساعت بهره می‌برد که توسط شرکت سبلان خودرو مایوان برای مدت ۸ سال یا ۷۰۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌شود.

شارژر تعبیه‌شده برای این مینی‌بوس یک نمونه ۲۴۰ کیلوواتی است که می‌تواند ۲ دستگاه مینی‌بوس را در یک و نیم ساعت به‌طور کامل شارژ کند. این اتوبوس با توجه به قوای محرکه به‌کاررفته‌اش می‌تواند تا ۲۰ درصد شیب روی کند.

وی افزود: ازجمله امکانات رفاهی این مینی‌بوس تمام برقی می‌توان به سیستم مالتی مدیا با نمایشگر ۷ اینچی، دوربین دید عقب، صندلی چرمی باقابلیت تنظیم در ۶ جهت برای راننده، ال ای دی فارسی و انگلیسی در جلو و عقب خودرو و سیستم سرمایشی و گرمایشی و بخار زدا اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها مینی‌بوس ۵٫۳ متری سبلان خودرو به دوربین داخل کابین مجهز است که تسلط راننده را بر روی اتاق و پیاده و سوارشدن مسافران بیشتر می‌کند. علاوه بر این سیستم تنظیم ارتفاع چراغ و سیستم پایش باد تایرها در این خودرو وجود دارد.

زرین فکر اضافه کرد: شرکت سبلان خودرو مایوان برای موتور این محصول ۸ سال ضمانت بی‌قیدوشرط، برای باتری‌ها ۸ سال یا ۷۰۰ هزار کیلومتر و برای اکسل جلو و عقب آن‌که از برند Shiyanbaikun هستند ۸ سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر ضمانت در نظر گرفته است.

وی در پایان اضافه کرد: شایان‌ذکر است که استفاده از خودروهای تمام برقی در حمل‌ونقل شهری می‌تواند کمک به سزایی به کاهش آلایندگی بکند که این موضوع در کلان‌شهرهایی مثل تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و … بیشتر نمود پیدا می‌کند.

نمایشگاه «شهرایران» از ۱ تا ۳ بهمن‌ماه در مصلی امام خمینی برگزار می‌شود و شرکت سبلان خودرو مایوان در این نمایشگاه علاوه بر مینی‌بوس ۵٫۳ مری تمام برقی، مینی‌بوس آرتا پلاس فوتون را نیز به نمایش خواهد گذاشت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false