×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دکتر دشتی اردکانی: بیانیه گام دوم انقلاب ریل گذاری حرکت آینده قطار انقلاب به سمت پیشرفت و تعالی است

رییس فراکسیون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولین قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد:

به گزارش اکوپرشین به نقل از قرارگاه، صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به منزله ریل گذاری جهت حرکت آینده قطار نظام به سمت پیشرفت و تعالی در سایه توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

دکتر دشتی اردکانی نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: که حضرت اقا در این بیانیه به نقش پررنگ مردم به خصوص جوانان برومند کشور اشاره نمودند که در این راستا بایستی ملت و دولت دست در دست هم جهت اعتلای ایران عزیز قدمهای استوار برداشته و در نهایت به هدف و آرمان اصلی،که همان آمادگی جهت ظهور آقا امام زمان (ارواحنافداه) است، دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تصویب برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:با داشتن چنین برنامه های منسجمی میتوان به همان هدف بیانیه گام دوم انقلاب که مدنظر رهبر معظم انقلاب است رشد و رویش های آن را شاهد بود.

دکتر دشتی در ادامه به نقش آفرینی مردم در همه عرصه های کشور اعم از سیاسی،اقتصادی و اجتماعی اشاره نمودند و گفت: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای کشور بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه تاکید کرد:با یک مجلس قوی مبتنی بر مشارکت مردم در کنار دولت قوی میتوان به اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب زیر پرچم ولایت امیدوار بود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false