×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
یاسر نژادفلاح مدیر  برگزیده جهادی سال (۱۴۰۲ )کشور شد

یاسر نژادفلاح دبیر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز و دبیر کل جمعیت یادگاران از سوی شورای سیاست‌گذاری دهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور به‌عنوان “مدیر برگزیده جهادی سال ۱۴۰۲” انتخاب و از سوی دکتر محسن رضایی دبیر شورا عالی هماهنگی امور اقتصادی سران قوا با اهدا لوح و تندیس از وی تقدیر به عمل آمد .

به گزارش اکوپرشین: دهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور با همت انجمن مدیریت جهادی کشور با مدیریت سردار سپهر  دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران و کارآفرینان برتر  بخش خصوصی و دولتی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد. در این مراسم با اهدای لوح و تندیس ویژه از مدیران جهادی کشور تقدیر به عمل آمد.

شناسایی و حمایت از پیشرانان تولید و اقتصاد کشور، ترویج فرهنگ مدیریت جهادی، تسهیلگری فعالیت فعالان اقتصادی و تحقق هدف «ما می‌توانیم» از مهمترین اهداف این همایش است که توسط سردار  سپهر دبیر انجمن مدیریت جهادی در ابتدای برگزاری این همایش مطرح شد.

دهمین همایش ملی مدیریت جهادی کشور

در این همایش مدیران برجسته و جهادی بخش خصوصی به ایراد سخنرانی پرداختند و مهمترین دغدغه‌های بخش خصوصی و دولتی را مطرح کردند. تامین منابع مالی کسب و کارهای دیجیتال، همفکری با خبرگان و کارآفرینان برجسته بخش خصوصی، شکستن انحصار موجود در برخی صنایع و تقویت ارزش پول ملی، عدم دخالت دولت در تعیین قیمت تمام شده محصولات بخش خصوصی، ممنوعیت قیمت‌گذاری ارز صادراتی بخش خصوصی و حمایت از بخش خصوصی و ایجاد خط سبز برای کارآفرینانی که برای بیش از ۲ هزار نفر ایجاد اشتغال کرده‌اند، از مهمترین دغدغه‌های بخش خصوصی بود که توسط نمایندگان آنان مطرح شد

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false