×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
واریز عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هفته آینده

مدیر عامل صندوق اجتماعی کشاورزان و روستائیان گفت: تمام ۱۹۲ هزار نفر مستمری بگیران صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تا پایان بهمن ماه عیدی خود را دریافت می کنند‌.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روستا آنلاین ، بیت الله برقراری مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستائیان و عشایر در نشست خبری که به صورت ویدیو کنفرانس در کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: این صندوق که با واریز یارانه دولتی بصورت پرداخت ۲/۳ حق بیمه فعالیت میکند، خدماتی را به اعضای خود ارائه می دهد.

این خدمات شامل ۱. پرداخت حقوق مستمری ، پرداخت از کارافتادگی ، بعد فوت بازماندگان مستمری می‌گیرند، انتقال بیمه به تامین اجتماعی و… است.

وی با بیان اینکه با استقرار دولت رییسی اقدامات خوبی در زمینه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان انجام شده است، بیان کرد: ۷۵ اقدام مهم راهبردی برای ارتقای سطح خدمات دهی این صندوق انجام شده است که نمونه آن برای اولین بار لحاظ نگاه بیمه ای و محاسبات بیمه ای با حضور متخصصین و و‌کارگزاران بوده که دست سودجویان را کوتاه کرده است.

برقراری با اعلام اینکه ۸۰۰ هزار نفر بیمه شده جدید در سال‌جاری به ثبت رسیده است، گفت: در این راستا ۶۳ درصد تمدید بیمه شدگان ، ۸۲ درصدی برای مستمری بگیران، در کل میانگین بیمه را ۴۳ درصد افزایش یافته است.

مدیر عامل صندوق اجتماعی کشاورزان و روستائیان خبر داد: ۳ هزار فقره وام به مستمری بگیران پرداخت شده است، همچنین رشد بیمه نسبت به سال اخیر، رشد چشمگیر ۱۶۵ درصدی داشته است. پوشش اجتماعی زنان در حدود ۴۱ درصد افزایش یافته است.

برقراری، افزایش دارایی ها و منابع مالی صندوق را ۸۱ درصد عنوان کرد و گفت: بیشترین جذب از آن استان‌های آذربایجان شرقی ، غربی و فارس بوده که رتبه اول را آذربایجان غربی دارد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این صندوق، روستائیان ، کشاورزان ، نظام مهندسی کشاورزی، رانندگان حمل و نقل شهری، شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ، که حدودا ۱۰ میلیون نفر است. ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عضو صندوق هستند.

این مسئول افزود: با تامین اعتبار بیمه صندوق اجتماعی، مادران غیر شاغل با سه فرزند و بیشتر رایگان بیمه شده و به ازای هر فرزند بیش از سه تا، ۲ سال سابقه بیمه به آن ها تعلق میگیرد.

صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۷ هزار مستمری بگیر دارد

مدیر کل صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان غربی با اعلام اینکه ۲۰۰ هزار نفر عضو صندوق در استان هستند، گفت: کلیه مستمری بگیران آذربایجان غربی که ۷ هزار نفر بوده و ۱۵۰۰ نفر هم از کار افتاده داد در اواخر بهمن ماه عیدی تعیین شده که حدود یک میلیون تومان است دریافت خواهند کرد.

سیروس محمودیان گفت: هموطنان عشایر از جامعه هدف صندوق است، اما به دلیل عدم دسترسی صندوق برای اطلاع رسانی به آن ها، تنها ۲ هزار بیمه شده از خدمات این بیمه بهره مند شدند.

وی افزود: از سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و صدا و سیما خواستاریم در خصوص اطلاع رسانی به صندوق در جهت افزایش خدمات رسانی به هم استانی ها دست یاری صندوق باشند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false