×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
انواع کفش و صندل بچه گانه معراج طب تبریز به بازار می‌آید

انواع کفش و صندل بچه گانه معراج طب تبریز به بازار می‌آید، شرکت تولیدی معراج طب تبریز با تولید روزانه ۵۰۰ جفت کفش یکی از تولید کننده‌های شناخته شده در صنعت کفش کشور است. این شرکت که اولین تولید کننده کفش‌های چرمی رنگی در کشور است با تولید کفش‌های با کیفیت و استاندارد طبی، راحتی و پیاده روی مردانه و زنانه توانسته است به برندی معتبر در حوزه کفش تبدیل شود.

مدیر تولید معراج طب تبریز از توسعه فعالیت‌های این شرکت خبر داد و گفت: تولید انواع کفش و صندل‌های طبی بچه گانه با رنگ بندی‌های متنوع هم در دستور کار این شرکت قرار دارد و بزودی این محصولات به بازار عرضه می‌شود.

به گز ارش اکوپرشین: بهزاد حسن‌پور در گفت وگو با وقایع نیوز، رنگ‌بندی، راحتی، استاندارد بودن و استفاده از چرم طبیعی را از ویژگی‌های منحصر بفرد محصولات تولید معراج طب تبریز عنوان کرد و افزود: در حال حاضر، محصولات معراج طب تبریز شامل کفش و دمپایی مردانه وزنانه با رنگ‌های مختلف از چرم طبیعی گاوی تولید می‌شود.

بزودی هم با تولید انواع کفش و صندل طبی بچه گانه بر تنوع محصولات معراج طب تبریز افزوده می‌شود و خانواده‌ها می‌توانند با خیال راحت برای فرزندان خردسال خود کفش‌های با کیفیت معراج طب تبریز را در رنگ‌های متنوع تهیه کنند.

مدیر تولید شرکت معراج طب تبریز گفت: در تولید کفش‌های بچه گانه مانند کفش‌های بزرگسال تمام استانداردهای لازم رعایت می‌شود و این محصولات نیز که در ۲۰ رنگ متفاوت تولید خواهد شد از کیفیت بالایی برخودار است.

بهزاد حسن‌پور، نیروی انسانی شاغل در شرکت معراج طب تبریز را ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: ابتدا در شرکت معراج طب تبریز کفش‌های مردانه تولید می‌کردیم ولی درسال ۱۳۸۱ سبک کفش‌های کلارک را به شهر تبریز آوردیم و کم کم با سبک خاص خود به تولید کفش و صندل‌های طبی مردانه و زنانه روی آوردیم.

 در آن زمان کفش‌های طبی از لحاظ مدل و رنگ بندی محدود بود و این شرکت معراج طب تبریز بود که برای اولین بار در ایران کفش‌های رنگی تولید کرد. با تولید کفش‌های رنگی درمعراج طب تبریز، کم کم زیره کفش را با رنگ کفش‌ها هماهنگ کردیم که با استقبال چشمگیر مردم مواجه شد.

به گفته وی، در حال حاضر، تخصص شرکت معراج طب تبریز، رنگ بندی زیره و رویه کفش با مدل‌های متنوع و به روز دنیاست ضمن آنکه زیره و کف این کفش‌ها به دلیل رعایت استانداردهای جهانی از راحتی بسیار بالایی برخوردار است و همین ویژگی‌ها باعث مرغوب بودن محصولات معراج طب تبریز شده است.

ضرورت حمایت تولید از تولید کنندگان

مدیر تولید شرکت معراج طب تبریز مثل سایر تولید کنندگان از بی توجهی و عدم حمایت دولت از صنعت تولید انتقاد کرد و افزود: تا امروز دولت از ما پشتیبانی نکرده و ما همیشه سعی کردیم روی ‌پای خودمان بایستیم ولی انتظار آن است که دولت با حمایت خود از ارتقای رتبه شرکت، بستر صادرات محصولات معراج طب تبریز را فراهم آورد.

حسن‌پور تاکید کرد: در زمانی که تحریم‌ها مانع از ارزآوری به کشور شده و رهبر معظم انقلاب بر اقتصاد بدون نفت تاکید می‌کنند ضروری است دولت با حمایت و پشتیبانی خود از شرکت‌های تولید کننده برای صادرات حمایت کند زیرا صادرات علاوه بر ارزآوری به کشور باعث اشتغالزایی و رونق تولید می‌شود.

 کمبود مواد اولیه مرغوب، صنعت کفش را تهدید می‌کند

وی در بخشی از گفته‌های خود به مشکلات تولید در صنعت کفش اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه اغلب تولید کننده‌ها در بخش تولید بویژه تهیه مواد اولیه بامشکلات متعددی مواجه هستند ما نیزمثل بقیه تولید کننده‌ها برای تهیه مواد اولیه مرغوب همواره با مشکل مواجه هستیم.

حسن‌پور در پایان بر ضرورت حمایت دولت از تولید کنندگان و فراهم کردن زمینه صادرات تاکید کرد و افزود: اگر دولت از تولید کننده‌ها حمایت نکند این عدم حمایت روی کیفیت محصولات تاثیرمنفی می‌گذارد و به مرور از کیفیت کالاها کاسته می‌شود.

این در حالی است که آرزوی هر تولید کننده‌ای ارتقای کیفیت محصولاتی است که تولید می‌کند تا بتواند نه تنها در بازار داخلی که در بازارهای خارجی با تولیدکنندگان رقابت کند و این تنها زمانی امکان پذیر است که مواد اولیه به روز باشد در غیر این صورت برای تولید کننده‌ای که فعالیتش زنجیره ای است در بخش ارتقای کیفیت با مشکل مواجه می‌شود این در حالی است که رقیبان ما در کشورهای همسایه مثل ترکیه به دلیل دسترسی به مواد اولیه مرغوب و به روز، پیشرفت چشمگیری داشتند و همین باعث شده ما نتوانیم با آنها رقابت کنیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false