×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازدید مدیرعامل و معادن از مجتمع معدنی چادرملو

مدیر عامل ومعادن: دیدن نظم و انضباط  عملیات معدنکاری در معدن چادرملو بسیار لذت بخش است.

  به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی چادرملو، دکتر سعد محمدی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات پس از بازدید از  مجتمع معدنی چادرملو با لذت بخش توصیف کردن عملیات معدنکاری در این مجتمع افزود: مشاهده نظم و انسجام در مراحل مختلف استخراج، فرآوری، تولید و انضباط مالی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو لذت بخش و ستودنی است و جا دارد از مدیران چادرملو  که هدایت این سیستم  به سمت رشد و توسعه و سودآوری  را عهده دار هستند تقدیر و تشکر کرد.     

پس از بازدید مدیر عامل و جمعی از مدیران گروه سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از مجتمع معدنی چادرملو، در نشستی مشترک، مدیر عامل و معاون مالی و اقتصادی چادرملو در گزارشی به بیان عملکرد ۱۰ ماهه شرکت و مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ تولید و فروش و نیز طرح های توسعه به ویژه در واحدهای پائین دستی صنعت فولاد پرداختند.   

بر اساس همین گزارش، مهندس طاهر زاده ضمن اعلام درآمد ۴۶۳ هزارو ۹۷۸ میلیارد ریالی شرکت طی ۱۰ ماهه گذشته افزود: این میزان درآمد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ از ۳۷ درصد رشد برخوردار بوده است. ضمن اینکه چادرملو طی همین مدت موفق شده است از کل معاملات حوزه معدن و فولاد کشور سهم ۲۱ درصدی را به خود اختصاص دهد.                                   

گفتنی است با اجرای طرح های توسعه چادرملو با مبلغ برآوردی ۵٫۲ میلیارد یورو حدود ۸ هزار شغل مستقیم و ۳۶ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد  خواهد شد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false