×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نفت ایران با دانش‌بنیان‌ها ۲ تفاهم‌نامه امضا کرد

شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب دو تفاهم‌نامه تولید بار اول برای طراحی، ساخت و نصب توربوکمپرسور با شرکت‌های دانش‌بنیان ایرسا و توربین ماشین خاورمیانه امضا کرد.

به گزارش اکوپرشین ،به نقل از شانا، این شرکت روز یکشنبه (۲۹ بهمن‌ماه) با دو شرکت دانش‌بنیان داخلی «ایرسا» و  «توربین ماشین خاورمیانه» برای ساخت هشت توربین و ۱۶ کمپرسور تفاهم‌نامه امضا کرد.

این تفاهم‌نامه‌ها با هدف مطالعات، طراحی، ساخت و نصب چهار دستگاه توربوکمپرسور شامل چهار توربین با توان چهار مگاوات و هشت دستگاه کمپرسور گریز از مرکز برای استفاده در ایستگاه‌های تقویت فشار آسماری اهواز۱، ۳، ۴ و ۵ امضا شد.

بر اساس این گزارش، علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه‌ها با اشاره به سیاست‌های جدید این شرکت در دولت سیزدهم مبنی بر استفاده از محصولات تولید داخل و نگاه حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: مدیریت جهادی این شرکت مخالف نگاه تنگ‌نظرانه‌ای است که در دولت پیش بر این صنعت حاکم بود. وی با بیان اینکه پیمانکار متعالی از دل کارفرمای خوب بیرون می‌آید، تصریح کرد: با توجه به توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود در شرکت‌های داخلی، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همواره تلاش می‌کند از این ظرفیت‌ها به‌درستی بهره‌مند شود

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false