تقویت الگوی اقتصادی تعاونیها با بکارگیری ظرفیت جامعه عشایری، رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی تعاونیهای عشایری باید توزیع و بازاریابی محصولات تولیدی جامعه عشایری باشد، گفت: امسال ۵۰۰ روستابازار راه اندازی می شود. به گزارش اکوپرشین: ایوب فصاحت در گردهمایی مدیران عامل اتحادیهها و تعاونیهای عشایری کشور با بیان این مطلب، اظهار داشت: تعاونی ها یک الگوی اقتصادی هستند و ...
جشنواره نعناع بجستان زمینه ساز عبور از خامفروشی و ارتقای ارزش افزوده محصولات کشاورزی است. اقتصاد کشاورزی بدون توجه به تبلیغات و برندسازی محصولات کشاورزی رشد نخواهد کرد. به گزارش اکوپرشین، مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره نعناع شهرستان بجستان گفت: هویت سازی و برند سازی برندسازی محصولات کشاورزی کشور، به ویژه نعناع و زعفران به ارتقاء سهم و جایگاه کشورمان در بازارهای جهانی کمک شایانی ...
روابط عمومی کارآمد، گرهگشا و امیدآفرین است، مشاور وزیر و رییس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی وزارت جهادکشاورزی ارایه تصویر مثبت و حفاظت از سازمان در برابر مخاطرات و بحرانها را ویژگی روابطعمومی کارآمد عنوان کرد. به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، فاطمه زارعان در سفر یک روزه به مناسبت «هفته روابط عمومی» به تبریز، در جمع روابط عمومیهای بخش کشاورزی استان با بیان این ...