×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به مناسبت تقارن هفته بسیج با ایام محرم و روز عاشورا رویکرد برنامه های بسیج با محور تجمعات مذهبی و دسته جات حسینی است.

فرمانده سپاه عاشورا گفت:‌ همزمان با هفته بسیج ۵۰ برنامه محوری در ۴۵۰۰ پایگاه بسیج آذربایجان شرقی با محوریت حماسه حسینی و با شعار بسیج امتداد عاشورا ،‌برگزار می شود سردار علی اکبر پورجمشیدیان در گفتوگو با خبرنگار آناج  از برگزاری برنامه های هفته بسیج سال جاری با محوریت حماسه حسنی و فعالیت های فرهنگی خبر داد.
وی از برگزاری ۵۰ برنامه در هفته بسیج خبر داد و افزود: به مناسبت تقارن هفته بسیج با ایام محرم و روز عاشورا رویکرد برنامه های بسیج با محور تجمعات مذهبی و دسته جات حسینی است.
وی در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج در ایام محرم، اظهار داشت: برنامه های هفته بسیج در سطح ۴۵۰۰ پایگاه، ۳۰۰ حوزه مقاومت و ۲۵۰۰ کانون فرهنگی ورزشی و تخصصی برای اقشار مختلف در نظر گرفته شده است.
فرمانده سپاه عاشورا دیدار بسیجیان با ائمه جمعه و امام جماعت، آغاز به کار نمایشگاه های فرهنگی هنری، تجلیل از بسیجیان نمونه و هنرمندان بسیجی، افتتاح طرح های محرومیت زدایی مناطق محروم به خصوص مناطق زلزله زده، تجلیل از کارآفرینان، جهادگران و نخبگان را از اهم برنامه هفته بسیج بیان کرد.
وی همچنین اجتماع عشایر استان در مناطق عشایر نشین را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: علاوه بر اجتماعات بزرگ هر قشر به صورت دسته جات عزاداری، عطرافشانی قبور شهدا، قرائت زیارت عاشورا، دعای ندبه از دیگر برنامه های هفته بسیج در استان است.
سردار پورجمشیدیان  به همایش شیرخوارگان حسینی در مصلی تبریز نیز اشاره کرد و افزود: یادواره دانشجویی شهید فاتحی کرجو نیز در استان از دیگر برنامه های بسیج است که با هدف معرفی الگوها و ارزش ها و فرهنگ بسیجی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false