×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

شرکت رایان سامانه آرکا، به تازگی محصول جدیدی با عنوان Arka Virtual Desktop را به عنوان یک بستر مطمئن و امن برای نصب و انتشار نرم افزارها تولید و عرضه کرده است.

بنا بر این گزارش نگهداری نرم افزارها و کامپیوترها به صورت مطمئن همیشه یکی از چالش های مدیران شبکه بوده است، از این رو شرکت رایان سامانه آرکا اقدام به تولید نرم افزار Arka VD به عنوان یک بستر مطمئن برای انتشار نرم افزارها کرده است.
به این منظور نرم افزارها بر روی سرورهای برنامه ها نصب شده و کاربران می توانند از برنامه های نصب شده سازمان بدون اینکه مجبور به نصب آن بر روی کامپیوتر خود باشند، استفاده کنند.
مزیت عمده این سیستم در دسترس بودن برنامه ها و افزایش امنیت و بهره وری سازمان است. به طوریکه مدیر شبکه به راحتی و به صورت متمرکز می تواند کنترل کامل کاربران و برنامه ها را در اختیار داشته باشد.
از جمله دیگر ویژگی های این محصول می توان به مدیریت آسان به دلیل تمرکز نرم افزارها بر روی سرورها، امنیت اطلاعات و سهولت در پشتیبان گیری، کنسول مدیریتی آسان، انتشار نرم افزارها بر روی کلاینت ها بدون نیاز به مراجعه کاربران، انتشار نرم افزارهای تحت ویندوز و لینوکس، دسترسی و اجرای برنامه ها با سرعت زیاد و صرفه جویی اقتصادی برای سازمان را نام برد. 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false