×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نشست خبری شرکت تجارت امن به منظور معرفی محصولاتی که به تازگی به سبد محصولی این شرکت اضافه شده است، برگزار شد.

به گزارش موسسه دیده بان آی تی، در این نشست محمد مبصری، قائم‌مقام ارشد شرکت کامگارد و ‏مدیرعامل شرکت تجارت امن، امیرمحسن عابدینی‌‌فر مدیر محصول، شهرام آذرور مدیر ‏شبکه فروش، هومن خوشوقتی مدیر فنی شرکت تجارت امن به همراه امید صادقی ‏مدیر بازرگانی شرکت داده پردازان دوران به عنوان شریک تجاری تجارت امن، حضور داشتند‏.
در ابتدای این جلسه محمد مبصری به معرفی گروه شرکت های اسپکتروم و تاریخچه تاسیس شرکت تجارت امن به عنوان شعبه ایرانی شرکت کامگارد پرداخت. در ادامه این جلسه، محصولات و برندهای جدید شرکت کامگارد که توسط شرکت تجارت امن عرضه و پشتیبانی خواهند شد، نظیر محصولات جدید کسپرسکی، محصولات جی اف آی، راهکارهای کلاویستر و محصولات گیت پروتکت معرفی شدند. در خاتمه نیز طرح جدید مشارکت تجاری دو شرکت تجارت امن و داده پردازان دوران جهت عرضه محصولات داخلی UTM و همکاری مستقیم در شبکه فروش مورد بررسی قرار گرفت.
تجارت امن یک توزیع کننده واقعی
امیر محسن عابدینی فر، مدیر محصول شرکت تجارت امن، این شرکت را توزیع کننده محصولات کامگارد در ایران، پاکستان و افغانستان برشمرد که به معنای واقعی امر توزیع محصولات بین نمایندگان را برعهده دارد. وی همچنین از شرکت های آواژنگ سیستم و داده پردازان دوران به عنوان نماینده های اصلی فروش در کشور یاد کرد.  
عابدینی فر در ادامه به معرفی محصولات کسپرسکی به ویژه در حوزه مشتریان شرکتی و سازمانی پرداخت و 
Open Space Security را محصولی دانست که به طور همزمان قادر خواهد بود از انواع مختلف ایستگاه های کاربری در شبکه سازمانی محافظت کند. 
Kaspersky Small Office Security نیز یکی دیگر از محصولاتی بود که توسط عابدینی فر معرفی شد. به گفته وی این محصول اولین راهکاری است که به طور خاص ویژه شرکت های کوچک طراحی شده است. مدیر محصول شرکت تجارت امن در مورد مزایای این محصول به کاربری ساده و عدم نیاز به دانش فنی ویژه و حفاظت از سیستم های کاربری و سرورها اشاره کرد و این محصول را برای سازمان هایی که می خواهند با کمترین هزینه بیشترین سطح امنیت را دریافت کنند، بسیار خوب دانست.
UTMهای جدید وارد بازار ایران می شوند
در بخش بعدی سمینار خبری که توسط مدیر شبکه فروش شرکت تجارت امن ارائه شد، جدیدترین محصولاتی که به تازگی به سبد محصولات شرکت تجارت امن اضافه شده است، معرفی شدند. شهرام آذرور از قطع فعالیت این شرکت روی محصولات سایبروم خبر داد و گفت:«از این پس شرکت کامگارد به عنوان نماینده انحصاری UTM های گیت پروتکت و کلاویستر در منطقه خاورمیانه خواهد بود و طبیعتاً شرکت تجارت امن به عنوان شعبه کامگارد در ایران وظیفه توزیع این محصولات در کشور را برعهده خواهد داشت.»
وی در مورد UTM گیت پروتکت که تا قبل از این توسط شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان (ایدکو) در کشور توزیع و پشتیبانی می شده است گفت:« شرکت گیت پروتکت به عنوان یک شرکت آلمانی اخیرا موفق به اخذ گواهی EAL4+ که مهمترین استاندارد امنیتی به شمار می رود، شده است. این استاندارد برای مدیران امنیت شبکه دولتی و تجاری بسیار با اهمیت است و داشتن این گواهی نشان دهنده عدم وجود هرگونه حفره امنیتی در محصولات است.»
کلاویستر با سرعت می تازد
وی در ادامه به معرفی برندی پرداخت که تا قبل از این نامی در کشور نداشت. UTMهای کلاویستر که از آن به عنوان رکورددار سرعت، برای تجارت جهانی یاد شده است.
آذرور کلاویستر را شرکتی سوئدی با سابقه طولانی در زمینه تولید تجهیزات امنیت شبکه در دنیا معرفی کرد که بیشتر برای شبکه‌ها و سازمان‌های بزرگ و گسترده کاربرد دارد. فناوری منحصر به فرد دیواره های آتش کلاویستر با سرعتی معادل ۵۶۰ گیگابایت در ثانیه، رکورد سرعت  را در اختیار این UTM قرار داده و همین نکته باعث تمایز این محصول از سایر رقبا شده است.
مدیر شبکه فروش تجارت امن در پایان سخنانش به معرفی محصولات امنیتی GFI نیز پرداخت. وی GFI را یکی از معروفترین تولیدکنندگان ابزارهای مدیریتی و امنیتی در زمینه های وب و نامه الکترونیک، آرشیو و نسخ پشتیبان و امنیت شبکه دانست. 
آذرور در این مورد گفت:« محصولات GFI در کنار سادگی نصب، راه اندازی و نگهداری، تنوع کم نظیری هم دارد.»
FIXMESTICK برای هر که با کامپیوتر کار می کند
در ادامه محمد مبصری مدیر عامل شرکت تجارت امن FIXMESTICK را یکی دیگر از جدیدترین محصولات وارد شده به کشور معرفی کرد. محصولی که برای هر کاربر کامپیوتر، مناسب است. وی در توضیح ویژگی های این محصول گفت:« FIXMESTICK تنها محصولی است که به طور همزمان از سه موتور آنتی ویروس سوفوس، وایپر و کسپرسکی استفاده می کند.»
به گفته مبصری کاربران به محض اینکه احساس کردند سیستم شان ویروسی شده است. این محصول را به پورت USB متصل کرده و محصول سیستم را اسکن و پاکسازی می کند.»
مدیر عامل شرکت تجارت امن در خصوص نحوه بروز رسانی این محصول به منظور مقابله با جدیدترین ویروس ها گفت:« سیستم عامل لینوکس این محصول، از اولین خروجی خودش را به اینترنت متصل کرده و بروز می شود اما چنانچه امکان اتصال به اینترنت وجود نداشت، با بانک اطلاعاتی که در اختیار دارد، سیستم را پاکسازی خواهد کرد.»
وی قیمت این محصول را در حال حاضر ۶۰ دلار عنوان کرد و گفت:« لایسنس این محصول یک ساله و قابلیت نصب بر روی سه سیستم کامپیوتری شخصی است و پس از یکسال نیز از طریق نمایندگی های فروش قابل تمدید خواهد بود.»
با EC-Council ایمن شوید
EC-Council مرکز آموزشی است که در زمینه تجارت الکترونیک و امنیت اطلاعات به تربیت نیروی متخصص و ارائه گواهینامه های تخصصی می پردازد. هومن خوشوقتی مدیر فنی شرکت تجارت امن، این شرکت را دارای تنها مرکز دارای مجوز برگزاری دوره های آموزشی این موسسه در ایران دانست و گفت:« از دوره های بسیار مفید EC-Council می توان به دوره CSCU اشاره کرد. این دوره آموزشی پایه های امنیت اطلاعات را مورد بررسی قرار داده و برای هر کاربر کامپیوتر ضروری است.»
UTMهای بومی جدیدی در راهند…
در پایان این نشست خبری، مدیران شرکت تجارت امن از شروع همکاری این شرکت با شرکت داده پردازان دوران خبر دادند. محمد مبصری با اشاره به الزام سازمان ها و شرکت های دولتی مبنی بر استفاده از UTMهای داخلی گفت:« با توجه به اینکه ممکن است محصولات داخلی و بومی کلیه امکانات لازم یک UTM حرفه ای را نداشته باشد و دیگر اینکه شاید محصولات خارجی با شرایط داخلی کشور هماهنگ نباشند، با شرکت داده پردازی دوران برای عرضه یک محصول مشترک و عرضه آن به عنوان یک UTM بومی به توافقاتی رسیدیم.»
امید صادقی مدیر بازرگانی شرکت داده پردازان دوران در این خصوص ادامه داد:« دو شرکت می‌خواهند با ایجاد لایه‌های مشترک میان محصولات خود، ضریب امنیت در شرکت‌ها را افزایش داده و راهکارهای کاملی مبتنی بر محصولات داخلی و تولیدی شرکت داده پردازان دوران و محصولات تحت حمایت شرکت تجارت امن به بازار ارائه کنند.»

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false