×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیریت بانک‌پاسارگاد موفق شد با کسب معیارها و قابلیت‌های مدیریتی، در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت، در جایگاه "مدیریت برتر " قرار گیرد.

خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: مدیریت بانک‌پاسارگاد موفق شد با کسب معیارها و قابلیت‌های مدیریتی، در نخستین دوره جایزه ملی مدیریت، در جایگاه “مدیریت برتر ” قرار گیرد.
این جایزه در سه رده به سازمان‌های برتر اهداء شد که بانک‌پاسارگاد موفق شد جزء ۳ سازمانی باشد که در رده اول این جایزه را دریافت می‌کند. وی ادامه داد: در این جایزه، با سنجش توانایی‌ها و رفتارهای مدیریتی که از یک استاندارد جهانی پیروی می‌کند، قابلیت‌های مدیریت موفق را می‌سنجند که در نتیجه آن مدیریت مجموعه بانک‌پاسارگاد توانست با رهبری توانمند خود که مهم‌ترین عامل در تولید و خدمات در هر سازمانی‌است، به عنوان مدیریت برتر شناخته‌‌شود.
گفتنی است نخستین دوره جایزه ملی مدیریت با همکاری وزارت‌‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت صنعت، معدن و تجارت، در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهتمام به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و در جهت ارج نهادن به خدمات مدیران کشور برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false