×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: از سرگیری پروازهای فرودگاه کاشان، که از تیرماه متوقف شده است یکی از مطالبات مردم این شهرستان است.

 

فرودگاه

به گزارش پایگاه خبری اکوپارس ،سید جواد ساداتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: فرودگاه کاشان به همت شهرداری راه اندازی شده است، اما نگهداری و استمرار فعالیت آن سالانه هزینه ای بین ۲۰ تا ۳۰ میلیارد ریال به دنبال دارد که خارج از عهده شهرداری است.

وی با اشاره به نشست استاندار و امام جمعه کاشان، تصریح کرد: استانداری اصفهان باید کمک کند تا فرودگاه کاشان به مالک اصلی آن یعنی شرکت فرودگاه های کشور واگذار شود و تا آن زمان، استانداری اصفهان باید در تامین هزینه ها شهرداری را حمایت کند تا پروازها را برقرار کنیم.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تحویل فرودگاه کاشان به شرکت فرودگاه ها را یادآور شد و گفت: اگر این مهم انجام شود، مشکلات این فرودگاه و برقراری پروازها برطرف می شود.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، گفت: برخی استان‌ها صاحب چند فرودگاه هستند و شایسته نیست استان اصفهان در مرکز کشور و با این وسعت دارای یک فرودگاه باشد. فرودگاه کاشان از نظر پدافند غیرعامل و در شرایط اضطراری و بحران احتمالی، جایگزین بسیار خوبی است.

ساداتی نژاد گفت: استاندار اصفهان در سفری یک روزه به کاشان سفر کرد و در دیدار با امام جمعه، فرماندار کاشان و دیگر مسئولان این شهرستان در خصوص مهمترین مسائل کاشان از جمله مشکلات فرودگاه کاشان رایزنی شد.

به گزارش ایسنا، ساخت فرودگاه کاشان در زمینی با وسعت ۸۰۰ هکتار از سال ۷۴ آغاز و پس از دو دهه توسط شهرداری کاشان به عنوان بهره بردار برای تکمیل عملیات عمرانی آن راه اندازی شد و تیرماه سال جاری پروازهایش به حالت تعطیل درآمده است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false