×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس به نقل از خراسان  این روزها قیمت مرغ در پایتخت نوسانات ملموسی را نشان می دهد و قیمت هر کیلو مرغ گرم از ۲۳هزار تومان در نقاط مرکزی تهران فراتر رفته است، این در حالی است که در مصوبه مورخ ۴تیرماه امسال مندرج در سایت ۱۲۴ متعلق به سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان قیمت  هر کیلو گوشت مرغ  گرم برای مصرف کننده ۱۵هزار تومان، هر کیلو مرغ زنده ۱۰هزار تومان و  هر قطعه جوجه یک روزه ۲۸۰۰ تومان قید شده است .

این مصوبه در تاریخ ۷ تیرماه امسال به واحدهای صنفی مربوط ابلاغ شده است ، اما متاسفانه از این تاریخ به بعد مصوبه دیگری روی این سایت وجود ندارد. 
شاید همین شرایط موجب شده است که این روزها در تهران قیمت هر کیلو ران مرغ ۲۰۵۰۰ تومان ،مرغ گوشتی گرم هر کیلو ۲۳۵۰۰ ، سینه مرغ ۳۷۵۰۰ تومان و کتف مرغ ۲۵۰۰۰ تومان باشد. هر چند از مصوبه قبلی ستاد تنظیم بازار برای قیمت مرغ کمتر از چهار ماه می گذرد و به طور عادی باید همین قیمت ها حداقل تا نیمی از سال دوام داشته باشد اما شاید نوسانات اخیر قیمت ها در برخی از بازارها ایجاب می کند که شاهد بازنگری و مصوبه جدید باشیم تا بهانه ای برای نابسامانی و افسارگسیختگی در قیمت مرغ در کشوری که یکی از ۱۰ تولید کننده برتر جهانی این کالاست، به دست دلالان و برخی از فروشندگان نیفتد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false