×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در راستای تلاش های مسئولانه خود در قبال جامعه و همسو با اهداف عالی کشور همواره تلاش داشته تا نقش خود را در قبال جامعه به انجام برساند و این مهم جزو اولویتهای اول این سازمان است .

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبداله شیرکوند در تشریح اجرای مسئولیت های اجتماعی این سازمان در جلسه  شورای  اداری استان که بصورت  ویدئو کنفرانس برگزارشد، گفت: در سالهای اخیر حمایت از سازمان‌های مردم نهادی مانند کمیته امداد ، راه اندازی پویش های اجتماعی به صورت جدی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی، بخشی از اقداماتی است که توسط اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: واقعیت این است پرداختن به موضوع مسئولیت اجتماعی نیازمند یک عزم ملی است. در واقع بسیاری از مسائلی که ما امروز شاهد آن هستیم، با همراهی سازمان ها، و مردم، بازنگری در برخی قوانین، همراهی اقشار مختلف و ارتقاء فرهنگ مسئولیت اجتماعی در کشور قابل حل است.

شیرکوند در خصوص حمایت  اداره کل تامین  اجتماعی استان بوشهر از کمیته امداد گفت: درحال حاضر کارکنان اداره کل تعداد زیادی از کودکان این نهاد را در سراسر استان مورد حمایت قرار داده و همچنین همکاران نیز به صورت فردی در این امر خیر مشارکت کرده اند.

شیرکوند با تأکید بر اینکه هر نوع خدمت به طبقات ضعیف جامعه جزو ماندگارترین کارها است، افزود: امیدوارم روزی شاهد آن باشیم که با مشارکت مردم در این زمینه ایتام مورد حمایت قرار گیرند.

در این جلسه ملاکی معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای مشارکت دادن مردم برای حمایت از ایتام از طریق سامانه و راه های مختلف ارائه و از کارکنان خیر فعال در تامین اجتماعی استان قدردانی نمود.

معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنین با قدردانی از حمایت های مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در آغاز طرح اکرام و حمایت از ایتام و محسنین، گفت: پس از راه اندازی  سامانه ، شاهد افزایش چشمگیر جذب حامیان ایتام و محسنین در کشور بوده ایم.

درپایان این نشست این نشست تعدادی از کارکنان حامی ایتام و محسنین نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند .

وی در ادامه بیان کرد: انتخاب شعار محوری” هر کارمند یک حامی معنوی” می‌تواند بعنوان یک فرهنگ ارزشمند و متعالی در سطح جامعه مطرح شده و بخشی از دغدغه‌ی خاطر این عزیزان و خانواده‌های آنان را برطرف سازد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false