×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

حضرت آیت الله یعقوبی،نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی این استان با تقدیر از اقدامات انجام گرفته در راستای حمایت از جامعه تحت پوشش،فعالیت در سازمان تامین اجتماعی را در سه عنصر امید آفرینی،ایجاد امنیت و آینده نگری تبیین و تشریح کرد.

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حضرت آیت الله یعقوبی،نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان با تقدیر از اقدامات و خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت:سازمان تامین اجتماعی سازمانی با جامعه تحت پوشش بسیار بزرگ است و در واقع سازمانی است بشدت عیالوار که در مسیر ارائه خدمت و فراهم نمودن معیشت برای جامعه تحت پوشش تلاش می کند.

امام جمعه بجنورد افزود: خداوند متعال میفرمایندکسی که به بندگان من خدمت بیشتری کند به من نزدیک تر است لذا شما کارکنان سازمان تامین اجتماعی با خدمت رسانی به بندگان شریف و مظلوم خداوند در راستای قرب الهی قدم میگذارید و خدمت شما مقدس است.

حضرت آیت الله یعقوبی گفت:کار شما در سازمان تامین اجتماعی تزریق امید به جامعه است و در واقع در مسیر رضایت خداوند حرکت می کنید.

وی متذکر شد: امنیت ،آرامش خاطر و امید به آینده سه عنصر بسیار مهم  و قابل توجه در اقدامات تامین اجتماعی است و خدمات شما در این سازمان این سه عنصر را در جامعه ترویج می کند. امانتداری و ترویج فرهنگ آینده نگری از دیگر خصوصیات نهفته در امور اجرایی تامین اجتماعی محسوب می شود چراکه بیمه شدگان با امید به آینده ثمره تلاش زندگی و دوران جوانی خود را بعنوان حق بیمه به سازمان می سپارند و این سازمان در سنین پیری آنان را حمایت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی ضمن تبریک انتصاب سید احمد سیدی بعنوان مدیر کل تامین اجتماعی استان برای ایشان و تمامی کارکنان این سازمان آرزوی توفیق کردند.

سید احمدی سیدی مدیر کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی در این دیدار با تقدیر از حمایتهای ائمه محترم جمعه بر لزوم حمایتهای بیشتر همه متولیان ومسئولان از تامین اجتماعی تاکید کرد.

سیدی با اشاره به حق الناس بودن اموال سازمان تامین اجتماعی گفت: امانتدار قشر کارگر هستیم و ضرورت دارد تا با همکاری دولت مردان و نمایندگان با توجه ویژه به این مهم در جهت حمایت هرچه بیشتر و مطلوب تر از تامین اجتماعی حرکت کنیم.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false