×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس : استاندار اصفهان گفت: بیمه به عنوان یک فرهنگ اجتماعی باید در این همه اقشار جامعه ترویج پیدا کند و بیمه سلامت رکن اساسی و تعیین کننده این فرهنگ سازی است.

عباس رضایت در گفت وگو با خبرنگارآی هینا گفت: هفته بیمه سلامت همزمان با سوم آبان سالروز تصویب قانون بیمه همگانی فرصت مغتنمی است تا اقدامات ، فعالیت ها و سیاست های حوزه سلامت ، ارزیابی و دستاوردهای ارزشمند آن به مردم استان معرفی شود .

 وی افزود: اقدامات سازمان بیمه سلامت پس از اجرای طرح تحول سلامت و پوشش بیمه ای جمعیت فاقد بیمه درمانی و حرکت به سمت الکترونیکی شدن خدمات به منظور افزایش شفافیت ، سرعت ، دقت و از بین بردن هم پوشانی بیمه ای قابل تقدیر است.

استانداراصفهان تصریح کرد: بیمه به عنوان یک فرهنگ اجتماعی باید در این همه اقشار جامعه ترویج پیدا کند و بیمه سلامت رکن اساسی و تعیین کننده این فرهنگ سازی است .

رضایت تاکید کرد: اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان با حفظ حقوق شهروندی و مشتری مداری در جهت تجمیع منابع و خرید راهبردی خدمات سلامت از شرکای کاری و پشتیبانی موثر از هزینه های مالی و بیمه ای در ایام شروع کرونا نیز نقش مهمی در توسعه حوزه سلامت به دنبال داشته و علاوه بر رضایت مندی عمومی ، حمایت درمانی از اقشار آسیب پذیر را موجب شده است .

وی گفت: اینجانب ضمن قدردانی از تلاش های ارزنده فعالین حوزه سلامت به ویژه همکاران خدوم بیمه سلامت استان ، هفته بیمه سلامت را به خانواده بیمه شدگان این سازمان ، موسسات تشخیصی درمانی و کارکنان این مجموعه تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی ، بهروزی و توفیق روز افزون همه را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم .

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false