×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true

به گزارش اکوپارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی،علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با سردار ملکی فرمانده نیروی انتظامی استان دیدار نمود .

در این دیدار ، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از تلاشها و زحمات شبانه روزی پرسنل نیروی انتظامی ، طی سخنانی به تشریح وجوه مشترک در اهداف دو مجموعه تامین اجتماعی و نیروی انتظامی پرداخت .

وی ایجاد آرامش خاطر و برقراری امنیت اجتماعی در جامعه را از اهداف مشترک و اساسی هر دو مجموعه دانست و افزود : تنوع دامنه خدمات و گستره جغرافیایی تحت پوشش در تمام نقاط استان از دیگر وجوه همسو در نیروی انتظامی و تامین اجتماعی است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه امنیت و عدالت اجتماعی بعنوان دو شاخص اساسی در توسعه و تعالی جوامع تلقی می گردد ، اظهار داشت : از این رو سازمان تامین اجتماعی و نیروی انتظامی بمنزله مجموعه های تاثیرگذار و همسو در این مسیر از نقشی کارآمد و مسئولیتی خطیر برخوردارند .

 حسین نژاد در این دیدار با اشاره به پرداخت روزانه بیش از ۱۲ میلیارد تومان تعهدات در سطح استان و انجام خدمات درمانی رایگان در مراکز ملکی سازمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران ، تامین منابع و ضرورت حمایت و همکاری با تامین اجتماعی را حائز اهمیت برشمردو اذعان داشت : هرگونه اختلال در کارکردهای تامین اجتماعی با تنش ها و بازتابهایی در جامعه همراه خواهد بود .

وی سعه صدر و آرامش نیروهای انتظامی را از خصلتهای بارز در انجام ماموریتها و برخورد با مردم دانسته و برای تمامی پرسنل جان برکف و غیور این مجموعه سلامتی و موفقیت آرزو کرد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false