×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اجرای موفق طرح های الکترونیک بیمه سلامت با توجه به فرهنگ عمومی

به گزارش اکوپرشین: امام جمعه شهرستان بابل گفت: امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا باید کمک‌ کنیم تا با فرهنگ سازی و آموزش های عمومی، طرح های الکترونیک بیمه سلامت به خوبی اجرا شوند.

 حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در گفت و گو با خبرنگار آی هینا افزود: اکنون که قرار است خدمات بیمه سلامت به صورت الکترونیکی به مردم ارائه شود، مژده خوبی است که به طور مستقیم و به صورت شفاف ارائه خدمت صورت پذیرفته و دسترسی مردم تسهیل شود.

 وی افزود: مردم معمولاً آشنایی زیادی با چگونگی ارائه خدمات به صورت الکترونیک ندارند که این امر مستلزم فعالیت همکاران بیمه سلامت در آموزش این امر به صورت جدی تر و گسترده تر است.

 حجت الاسلام روحانی تصریح کرد: امیدواریم با اجرای طرح های الکترونیک نظیر نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، مردم راحت تر و با شرایط بهتری امور مربوط به درمان خود را به سرانجام برسانند.

امام جمعه شهرستان بابل  اظهار داشت: معمولاً افراد خاص در انجام امور الکترونیکی و طرح های نوین بهتر عمل می کنند، ولی مردم با این سیستم ها آشنایی کمتری دارند؛ لذا بسیاری از زحمات دستگاه‌ها علی الخصوص در بخش سلامت به صورت الکترونیکی ارائه می شود ولی مردم اطلاعی کمی دارد که این امر اقتضا می‌کند با آموزش های لازم مشکلات حل شود.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false