×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
افزایش ۱۳ درصدی فولاد خام ایران باوجود کاهش تولید جهانی فولاد

تازه‌ترین آمارهای منتشر شده از سوی انجمن جهانی فولاد نشان می‌دهد در ۱۱ ماهه سال جاری میلادی، تولید فولاد در جهان ۱٫۳ درصد کاهش پیدا کرده اما فولادسازان ایرانی در همین دوره زمانی توانسته است تولید فولاد خام را ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دهند.

میزان تولید فولاد خام ایران طی ۱۱ ماهه ۲۰۲۰ میلادی، حدود ۱۳ درصد افزایش یافت. این در حالی است که میزان تولید فولاد جهانی در این مدت، ۱٫۳ درصد کاهش داشت.

به گزارش اکوپرشین به نقل از  وزارت صنعت، انجمن جهانی: ایران از ابتدای ژانویه تا پایان ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، ۲۶ میلیون و ۳۶۹ هزار تن فولاد خام تولید کرد. رقم تولید مدت مشابه سال گذشته میلادی، ۲۳ میلیون و ۳۸۵ هزار تن بود.

همچنین، میزان تولید فولاد خام ایران در ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، با ۱۴ درصد افزایش به ۲ میلیون و ۵۷۵ هزار تن رسید. این رقم در مدت مشابه ۲۰۱۹ میلادی، ۲ میلیون و ۲۵۶ هزار تن بود.

کاهش ۱٫۳ درصدی فولاد خام جهانی طی ۱۱ ماهه

بر اساس گزارش انجمن جهانی فولاد، ۶۴ کشور جهان از ابتدای ژانویه تا پایان نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۳۹۶ هزار تن تولید کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال ۲۰۱۹ میلادی (یک میلیارد و ۶۹۱ هزار و ۸۵۱ تن)، ۱٫۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.

بنا به این گزارش، ۶۴ کشور جهان در ماه نوامبر ۲۰۲۰ میلادی، ۱۵۸ میلیون و ۲۶۱ هزار تن فولاد خام تولید کردند که در مقایسه با رقم مدت مشابه سال گذشته میلادی (۱۴۸ میلیون و ۴۱۷ هزار تن)، حاکی از رشد ۶٫۶ درصدی است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false