×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مدیران کارنابلد چه داخل گود چه بالاتر از گود، پاسخی ندارند که بدهند

مدیران کارنابلد چه داخل گود چه بالاتر از گود، پاسخی ندارند که بدهند، در تاریخ چهارم آذر ۱۳۹۸ دوروز پس از اعلام استعفای وزیر جهاد کشاورزی پیشین، رئیس جمهور طی حکمی محمود حجتی را به سمت مشاور خود در امور ‌کشاورزی و امنیت غذایی منصوب نمود.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: حجتی که سابقه وزراتی در دوران دولت اصلاحات را در وزارتخانه‌های راه وترابری سابق و جهاد کشاورزی (دوران گذار و ادغام) و دولت فعلی در دوره اول و دوره دوم تا ۲ آذر ۱۳۹۸ را برعهده داشت بر اساس صفاتی که رئیس جمهور در حکم مشاوره ایشان آمده بود در جایگاه جدید امور کشاورزی و امنیت غذایی قرار گرفت.

علیرضا کیهان‌پور+ مدیران ناکاربلد+اکوپرشین

منصفانه نقد کنیم که زیر مجموعه کاری محمود حجتی بیشترین ضربه ‌کاری حیثیتی را با سوء استفاده از اعتماد به حلقه آهنین مدیران خود به ایشان وبه ویژه بخش کشاورزی وارد کردند.

کسانی مانند خلیل آقایی، علی اشرف منصوری، ‌محمدعلی جوادی، ‌علیرضاغنی زاده، برخی از مشاورین،تعدادی از ‌مدیران مجموعه تعاون روستایی، چندین نفر از روسای سازمان جهاد کشاورزی استان‌های خراسان رضوی، تهران، سیستان و بلوچستان و… با اهمال کاری وسو استفاده از جایگاه خود در عمل حجتی را به زیر کشیدند.

باید بپذیریم لشگر پیرمردان چند باره بازنشسته وزارت کشاورزی سابق که موفق شدند به دلایل ارتباط سیاسی خاص در نبود حجتی همای سعادت را بر سر خود دیده و آرزو به دل نماندند و حکم سرپرستی وزارتخانه را بالاخره دراحکام استخدامی خود دیدند… بالاخره جهاد سازندگی پیشین فتح شد وبرای نخستین ‌به دست دوستان ورفیقان کلانتری ،نوبخت و واعظی افتاد.

کاری‌ترین ضربه نا کارآمدی به وزارت جهاد کشاورزی در دوران سرپرستی بود چرا از نظر سنی باید نتیجه ویا نبیره سرپرست فوق عهده دار مسوولیت می‌شد ‌چون این پست‌ها موروثی بود وبه نوادگان ایشان می‌رسید و جای شگفتی نبود!!! .جوان بودن وچابک سواری نسل بعدی ایشان سریع تر وزارتخانه را به عمق دره می‌انداخت.

بگذریم دوره طولانی سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی و همچنین وزارت صمت ‌پس از برکناری رحمانی منجر به آمدن خاوازی محجوب و محفوظ به حیای انسانی ‌با پیشینه تحقیقاتی ورزم حسینی شیفته عمران ، استانداری و ساخت وساز منجر به مصیبت مرغ ،تخم مرغ وگوشت در کشور شد.

اینجا نقش این مشاور رئیس جمهور باید پررنگ شود وسالی که با زنده به گور کردن جوجه‌های یک روزه برای تنظیم بازار مرغ ‌شکل گرفت در پایان سال به صف‌های طولانی برای خرید مرغ در شرایط جهش کرونا با بی احترامی به شان و شخصیت هر ایرانی که متاسفانه در رسانه‌های معاند آن سوی آب مضحکه آنان شد ختم شد ومطمن باشید در ماه مبارک رمضان خیلی بدتر خواهد شد اگر این لجام گسیختگی ادامه داشته باشد.

البته نقش مهم و استراتژیک شرکت بازرگانی دولتی و جهاد استقلال با زیر مجموعه‌های وابسته به آنان نیز باید توسط نهادهای قضایی و نظارتی رصد شده و این فلاکت و فضاحت گوشت و مرغ مورد بازرسی قرارگیرد، هرچند از نقش نامدیریتی و سوء استفاده گری ‌میادین عرضه میوه و تره بار شهرداری و برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واسطه‌ها و دلالان شناخته شده ‌هم ‌در این آشفتگی بازار مصرف و گرانی چندباره واحتکار اقلام ‌خوراکی مورد نیاز مردم نباید غفلت نمود.

برچیدن این بساط به فردی کاریزماتیک و پرنفوذ در بدنه دولت و بالطبع وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و سمت دارد.

کلید موفقیت از محو سریع پاشنه آشیل بازار اسفناک گوشت و مرغ ‌یعنی برکناری انقلابی مدیرعامل، رئیس واعضای هیات مدیره شکم سیر،بی خیال وکارنابلد شرکت زیر مجموعه ‌وزارت جهاد کشاورزی است که ارزموردنیاز تامین نهاده‌های دام و طیور ووارادت استراتژیک!!! مرغ منجمد را بر عهده دارد.

این ولنگاری و عدم احساس مسوولیت این زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد بی خاصیت ‌تنظیم ‌بازار وزارت صمت یک پهلوان و داش مشت می‌خواهد که فریاد بر آورد: رقصی چنین میانه میدانم ‌آرزوست.. فراموش نکنیم مایحتاج ضروری روزه داران و میهمانان ماه ضیافت الهی بیش از نیاز بازار و سفره شب عید است و زمانی به آغاز ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۰ باقی نمانده است.

این نامدیران کارنابلد با پرچم باری به هر جهت درخت نیستند که نتوانید ریشه آنان را از بیخ وبن بر اندازید وفقط میزهای مسوولیت حریم امنی برای آنان ایجاد کرده وگرنه در مقابل مقام والای مردم رزمنده و شهید داده هرگز رقم وعددی به شمار نیامده و نخواهند آمد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false