×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام

آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان و ایلام، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اظهار امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ و با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، عملیات اجرایی فاز دوم طرح ۵۵۰ هزار هکتاری استان‌های خوزستان و ایلام آغاز شود.

به گزارش اکوپرشین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیمراد اکبری در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سال جدید تجهیز شبکه‌های آبیاری و زهکشی دشت‌های فکه، عین خوش و دشت عباس و همچنین طرح سامانه گرمسیری در این مناطق و شهرستان مهران در برنامه‌های آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی خواهد بود.

وی اظهار داشت: روند اجرایی این پروژه‌های مهم با جدیت هر چه تمام تر در حال انجام است تا در سالی که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگذاری شده است، شاهد رشد و افزایش تولید محصولات کشاورزی در این مناطق باشیم.

در این دیدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گزارشی از فعالیت‌های این سازمان در حوزه آب و خاک و پیشرفت فیزیکی اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان ایلام ارائه کرد که مورد تقدیر معاون آب و خاک قرار گرفت.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false