×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مرغ پرکنده آماده طبخ هم خجالت می‌کشد+ فیلم

مرغ پرکنده آماده طبخ هم خجالت می‌کشد، خجالت کشیدن از خدا هم کار بدی نیست به ویژه در این ماه مبارک رمضان و پیک کرونایی اخیر که صف مرغ با قیمت دولتی اکثر مردم را به آه و فغان در آورده است.

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: مردم عادی نه جهادکشاورزی، نه بازارگاه الکترونیکی توزیع نهاده‌ها، نه شرکت پشتیبانی امور دام، نه ستاد تنظیم بازار(ستاد تنظیم فشار قیمت)، نه وزارت صمت، نه معاونت تولیدات امور دامی، نه سندیکای تولید جوجه‌های یک روزه گوشتی، نه قرارگاه( بی قرار و بی‌سامان) ساماندهی مرغ، نه کشتارگاه‌های صنعتی مرغ تحت نظارت دامپزشکی، نه نحوه واردات مرغ، نه مرکز جهانی حلال در برزیل را،نه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات نهاده‌ها ونه……را می‌شناسند ونه برای آنان مهم است که که در این رابطه چه مسوول بی کفایتی مصاحبه رسانه‌ای می‌کند واز روی کاغذ ارائه گزارش عملکرد می‌دهد وبه به و چه چه می‌کند ؟.

مهم برای آنان راستی آزمایی وعده‌ها در میدان عمل است که منجر به آرامش بازار مرغ و کاهش التهاب قیمت مرغ واز بین رفتن صف‌های طولانی برای خرید دو قطعه مرغ با زبان روزه در این وضعیت قرمز کرونا منجر شود. وضعیت به جایی رسیده که خود مرغ پرکنده آماده طبخ هم از این صف‌ها و ندانم کاری‌ها خجالت می‌کشد و ناراحت است.

سر جنون سلامت که بخاطر مرغ و….سفرهای خارجی برای سفره‌های واردکنندگان که به خوبی پهن شده و لفت ولیس خوبی در بزم شبانه خود دارند.

شرمنده بودن هم کار زشتی نیست در برابرخداوند، روبروی بانوی کودک شیرخواره در بغل، در مقابل میانسالان و پیرمردان و پیرزنان بیمار ومستاصل وتهیدست در صف‌های طولانی تهیه مرغ، که در خلوت وجدان خویش به فکر حل مشکلات مردم ، استعفاء ویا عذرخواهی مسوولانه باشند که بعید است چنین وجدان وانسانیتی را طلب کرده وآن را به راحتی پیدا کنیم.وکلام پایانی و یک خواهش عاجزانه اما جوانمردانه

بازار مصرف مرغ اکثریت مردم را سامان دهید و تشویق به ماهی و میگو و سایر آبزیان خوردن پیشکش خودتان که دغدغه مصرف آبزیان مردم را دارید، چون همه آبزیان خودشان به تنهایی شناگران ماهری هستند و حتی خلاف جریان آب هم به سوی سفره خالی از مرغ وگوشت، شنای پروانه و کرال سینه و ترال پینه را رکورد خواهند زد!!!.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false