×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اعترافات تلخ یک وزیر در بحبوحه صف کرونایی خرید یک قطعه مرغ

اعترافات تلخ یک وزیر در بحبوحه صف کرونایی خرید یک قطعه مرغ، وزیر ۱۵ ماهه بخش کشاورزی خیلی دیر اعتراف کرده که طی این مدت تصدی وزارت و در بحبوحه کمبود نهاده‌ها و آشفتگی بازار گوشت قرمز وبه ویژه مرغ حتی یک بار هم به درخواست وی برای ملاقات با رئیس دولت دوازدهم ترتیب اثر داده نشده است.

علیرضا کیهان‌پور+اکوپرشین

اکوپرشین، علیرضا کیهان‌پور: این اعتراف تلخ بسیار دیر گفته شد وبه نوعی فرار به جلو و شانه خالی کردن از بار مسوولیت بوده است.

در زمانی که کرامت انسانی همه مردم در صف کرونایی مرغ برای تهیه حتی یک قطعه، دل دردمند همه ما را به قناره وجدان در فروردین ۱۴۰۰ و ماه مبارک رمضان آویزان کرده بود این توجیه عذر بدتر از گناه بوده، هست و خواهد بود.

در یادداشت دیروز تحت عنوان ” چنبره ۵ مار زنگی بر تاپو وتکاپوی تولید مولد” که توسط نگارنده در اکوپرشین به رشته تحریر در آمد متاسفانه یکی از همکاران سابق متذکر شد این نوع رفتارهای نقد رسانه ای در پایان دولت درست نیست و باید شرایط طوری باشد که کار به اینجاها نرسد!

یک پاسخ کوتاه؛ ۸ سال اخیر کم وبیش نوشتیم و به خاطر نخست این که رضای خدا، دوم بازتابش وجدان کاری و رسالت قلم با خودداری از هرگونه تهمت و افترا و رعایت اخلاق و منشور رسانه ای وآنگاه دفاع از کرامت انسانی مردم شهید داده سرزمین امان ایران عزیز که به نظر می‌رسد راه را اشتباه نرفته ایم.

انتصابات پی در پی در وزارت خانه متولی امنیت غذایی، تغییرات چندباره مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام کشور، سازمان تعاونی روستایی کشور، معاونین وزیر در مرکز مانند معاونت زراعت، باغبانی، سازمان‌های تعاونی روستایی( پنج بار کوتاه و پی در پی)، حفظ نباتات، دامپزشکی، شیلات، تحقیقات… و استان‌ها به عنوان مثال در سطح روسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی، تهران، البرز، کرمانشاه، کردستان، مرکزی، اصفهان، یزد،اردبیل و…. این خود بیانگر وضعیت امروز ما است.

همه این‌ها اصلا به کنار ما هرگز افزایش ۵۷۰ درصدی قیمت یک شبه بنزین را دیگر کجای دلمان بگذاریم؟ واز آن بدتر و مشمئز کننده تر فقط یکبار وفقط یکبار به آرشیو جلسات هیات دولت پس از گرانی بنزین مراجعه و خنده‌ها و تمسخر رئیس دولت وقت را دوباره مشاهده کنید که با قهقهه تمسخر آمیز می‌گوید بنده صبح جمعه متوجه شدم و به دیگران هم گفتم اگر یک شبه این کار را کردید (گرانی بنزین) به بنده هم نگویید.

دوست و همکار محترم، رسانه سیاه نمایی نمی‌کند بر اساس واقعیات روزمره، فاکت‌ها و مستندات موجود از قبیل گرانی وحشتناک بذور نامیه زراعت، کود وسم، نهاد‌ه‌ها، سوخت، جوجه یکروزه زبان بسته دفن شده زیر خروارها خاک، واردات ۱۵۰ تن مرغ منجمد از ترکیه وبرزیل، گزارش نابهنگام مدیرعامل مرکز حلال جهانی در برزیل، ریخت و پاش‌های ارزی و وضعیت اسفبار آشفته بازار انواع نان ،گوشت، مرغ، تخم مرغ، لبنیات، ماهی وسایر آبزیان ماکول، آب معدنی، کنسرو تون ماهیان، لبنیات، میوه، و حبوبات و…. برایتان کافی نیست که به گذشته خیلی نزدیک هم فقط نگاهی گوارا داشته باشید. افزایش ۵۷۰ درصدی قیمت بنزین به نسبت شاخص قبلی و پروسه شروع به کار دولت قبل که هزینه حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری را چندین برابر کرد و کل بخش کشاورزی را همراه با افزایش تعرفه‌های آب وبرق به چالش کشانید واین هم بفرمائید سوت پایانی بازی حتی در وقت اضافه و اینک هم گلایه دارند به حضور پذیرفته نشده بودند.پس معاون اول رئیس جمهور و مدیر دفتر دولت پس چکاره بودند؟ و کجا بودند؟

جناب وزیر بخش کشاورزی لطفا اگر می‌توانی قبل از رفتن همه ما مردم را به روزهای قبل از آمدنت برگردان و سپس تشریف ببرید! هر چند بر این دیدگاه هستیم اگر رفتید و رفت مگر آمدنتان معجزه بود که بااین گلایه آخر و اخیر شما بخواهد رفتنتان فاجعه باشد، مارا به خیر و شما را نیز به سلامت ودیگر حرفی الان وجود ندارد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false