×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
شبکه فروش، عملکرد شعب را ارزیابی می‌کنند

مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران گفت: برای اولین بار در ارزیابی عملکرد شعب، به طور مستقیم از نظر و ارزیابی شبکه فروش و نمایندگان استفاده شده است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، حسین پایندانی- مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران که در مجتمع تخصصی آراز میزبان پنجاه و هفتمین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود، با اشاره به دستاوردهای بسیار خوب افتتاح مجتمع تخصصی آراز برای شرکت بیمه رازی، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات به‌روز و متفاوت از اولویت‌های اصلی شرکت بیمه رازی است که با توجه به این مهم مجتمع تخصصی آراز با تکیه بر نیروی انسانی مجرب و کلیدی افتتاح شد.

او ادامه داد: فعالیت مدیریت امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بر اساس دو بال حمایت و نظارت طراحی و تدوین شده است که در زمینه بعد حمایتی، افزایش سطح ارتباط بسیار حائز اهمیت است که برای پیشبرد اهداف سطح کشور به سه بخش تقسیم و هر کدام از روسای ادارات این مدیریت مسئول مستقیم یک بخش شدند.

پایندانی تصریح کرد: توسعه شبکه فروش در دستور کار قرار دارد و در نیمه دوم در حدود ۱۶ درصد رشد فروش از سوی شبکه فروش به ثبت رسیده و در کنار آن قرارداد راهبری فروش برد-برد  در دستور کار قرار دارد که این موارد در حالی به ثبت رسیده که توسعه کمی و کیفی شعب نیز با جدیت پیگیری شده و افتتاح شعب نمونه‌ای از این برنامه ریزی است.

مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیان کرد: افزایش سطح کیفی خدمات از برنامه‌های اصلی شرکت بیمه رازی و این مدیریت است از این رو پایش عملکرد شعب و ارکان شعب صورت گرفت و در کنار آن برای اولین ارزیابی عملکرد شعب از سوی نمایندگان و شبکه فروش انجام خواهد گرفت و در هفته آینده گزارش این ارزیابی اعلام خواهد شد.

او با اشاره به توسعه کیفی شعب بیمه رازی یادآور شد: در راستای ارتقا سطح دانش فنی، تحلیل و مذاکره شبکه فروش، بررسی در سطح شعب و شبکه فروش صورت گرفت و شعب بیمه رازی و نمایندگان با توجه به سطح فعلی دانش فنی شناسنامه‌دار شدند و با توجه به جایگاه فعلی برای آینده دوره آموزشی معرفی، فروش و بازاریابی بیمه طراحی و تدوین شده است.

پایندانی در پاسخ به سوالی در رابطه با جشنواره‌های پیش‌رو گفت: تا به امروز جشنواره‌ها برپایه تعدیل تعرفه‌ها برنامه ریزی و اجرایی می‌شد اما برای اولین بار جشنواره برپایه کارمزد با نگاه به معیشت نمایندگان و شبکه فروش طراحی شده که پیش بینی بر آن است که افزایش انگیزه و خروجی بیشتری را برای مجموعه بیمه رازی به همراه خواهد داشت.

او یادآور شد: از ابتدای هفته جاری جشنواره همای رحمت با نگاه به ارائه کارمزد اجرایی شده و دارای مزیت‌های قابل توجهی برای نمایندگان به همراه دارد.

مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران ادامه داد: بنابر دستور مدیرعامل بیمه رازی در زمینه طراحی بسته‌های بیمه‌ای و ارائه خدمات خاص به بانوان، جشنواره‌ای همزمان با تولد حضرت فاطمه زهرا (س) اجرایی شد که خروجی مناسبی به همراه داشت و این در حالی است که ارائه خدمات متفاوت به بانوان همچنان در دستور کار شرکت بیمه رازی است.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false