×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
با رو شدن اسنادی دیگر، احتمال اتمام ماموریت مفید قوت گرفت

با رو شدن اسنادی دیگر، احتمال اتمام ماموریت مفید قوت گرفت، شاید مفید امینی را بتوان رکوردار حضور مجازی در سازمان‌های نظارتی عنوان کرد، مردی که هنوز رسما مدیرعامل یک بیمه خصوصی نشده اما نامش نقل محافل تمام سازمان‌های نظارتی است.

به گزارش اکوپرشین به نقل از رازپول، گروه سایبان: او مدیری است که هر روز در موردش از سازمان‌های بالادستی استعلام می‌شود، اما بدون معلوم شدن نتایج این استعلام‌ها، او تائیدیه مدیرعاملی خود را از بیمه مرکزی دریافت کرده است. 

اما از این پرونده تاکنون چه اسنادی بیرون آمده، پرونده‌ای که شاهد رفت و آمد مدیران دولتی به بخش خصوصی و بالعکس است.

شاید اگر ضلع سوم اصل ۴۴ قانون اساسی هم از جذابیت مطلوبی برخوردار بود، برخی افراد به حضور در بخش تعاونی هم علاقه‌مند بودند، تا عطش خدمت خود را سیراب کنند.

اما در پرونده مذکور چه اسنادی تاکنون شهادت می‌دهد که صندوق ذخیره فرهنگیان نهادی کاملا خصوصی است با فرض بر اینکه حضور مدیران دولتی در بخش خصوصی ممنوع است؛

مهمترین سند این پرونده را می‌توان استعلام از دفتر مقام معظم رهبری دانست که در اساسنامه نیز صراحتا به آن اشاره شده، اما قطعیت خصوصی بودن این صندوق چرا هنوز با وجود این سند هنوز برای برخی مسجل نیست.

سند دیگر سخنرانی بهادری جهرمی به عنوان سخنگوی دولت است که در اسفندماه سال جاری صراحتا اشاره کرده که «دولت مخالف دولتی شدن صندوق ذخیره فرهنگیان است.»

این سخنرانی در صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی دولت نیز منعکس شده و در دسترس است.

در این آدرس می توانید این سخنرانی را مشاهده کنید. https://dolat.ir/detail/381859

همچنین اخیرا سندی از معاونت حقوقی سازمان اداری و استخدامی خطاب به سازمان تامین اجتماعی منتشر شده که در آن آمده است کارمندانی که در حالت مرخصی بدون حقوق می‌باشند وفق اصل ۱۴۱ قانون اساسی و تبصره ۱ قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل از عضویت در هیات مدیره و سمت مدیرعامل در سمت مذکور منع گردیده و نمی‌توانند در این سمت‌ها شاغل باشند.

البته رازپول اسناد دیگری در دست دارد که نشان می‌دهد صندوق ذخیره فرهنگیان خصوصی است و در صورت نیاز آنها را نیز منتشر خواهد کرد.

با وجود همه این اسناد به چه دلیل معاونت …. پیش از تحقیق کامل با ماموریت مفید امینی موافقت کرده؟

این پرسشی است که اهالی صنعت بیمه در محافل خصوصی مرور می کنند که آزادی در تفسیر آیا برای همه ارکان امکان پذیر است؟ 

سوال این است که بیمه مرکزی به چه استدلال دیگری نیاز دارد که حکم بازگشت او را صادر کند و پرسش دیگر اینکه چرا موضوع ثبت‌نام او به عنوان مدیرعامل با جدیت پیگری می‌شود در حالی که روی دیگر بازی او بازگشت به بیمه مرکزی است؟

در شرکتی که به نام معلمان و فرهنگیان کار می‌کند و کوچکترین هزینه مادی و معنوی متوجه این شرکت می‌تواند با عامل تضییع سرمایه بخش بزرگی از جامعه فرهنگی کشور باشد.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false