×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برپایی۹ نمایشگاه تخصصی در منطقه آزاد ماکو/ اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی با برگزاری نمایشگاه‌ های ماهانه

حسین گروسی از برپایی۹ نمایشگاه تخصصی خبر داد که در بازه زمانی تیرماه تا اسفندماه سال جاری در این منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوپرشین، دکتر حسین گروسی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ماکو، با بیان این مطلب که سازمان مناطق آزاد ماکو هرماه میزبان یک نمایشگاه است، اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرایی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی، همچنین تحقق شعار سال صورت می گیرد که مد نظر مقام معظم رهبری بوده و هدف از آنها مهار تورم و رشد تولید است.

دکتر حسین گروسی بیان کرد: در دومین جلسه کمیته امور نمایشگاه های منطقه آزاد ماکو که به منظور تدوین تقویم نمایشگاهی برای سال جاری تشکیل شد، نیز برگزاری نمایشگاه های تخصصی داخلی به تصویب رسید که از تیرماه تا پایان سال ۱۴۰۲ برپا خواهد شد.

توسعه صادرات و ارتقاء توان تولید کنندگان داخلی

دکتر گروسی با تاکید براینکه سازمان مذکور ۹ نمایشگاه تخصصی داخلی نیز در مرکز همایش ها و نمایشگاه های منطقه آزاد ماکو برگزار می کند، ادامه داد: این نمایشگاه ها با تعریف ارتقای فرهنگی برپا خواهد شد و در آنها معرفی محصولات تولیدی منطقه مورد توجه است، علاوه براین توسعه صادرات و ارتقاء توان تولید کنندگان داخلی هم از دیگر مواردی بوده که به آنها پرداخته خواهد شد.

دکتر حسین گروسی توضیح داد: نمایشگاه عفاف و حجاب، صنایع دستی، سوغات و هدایا و صنایع خلاق از جمله این نمایشگاه ها به شمار می رود که در حوزه فرهنگی تعریف شده است .

نمایشگاه خودرو تا توانمندی های صادراتی

دکتر حسین گروسی همچنین به برپایی نمایشگاه هایی مانند گل و گیاه،  نمایشگاه کتاب و لوازم التحریر و کیف و کفش و پوشاک، توانمندی های صادراتی منطقه اشاره کرد و ادامه داد: موارد اشاره شده نیز از جمله نمایشگاه هایی بوده که برپا می شود.

دکتر گروسی در بخش دیگری از صحبت های خود به دیگر نمایشگاه هایی که امسال در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود اشاره کرد و گفت: نمایشگاه خانه و کاشانه و جهیزیه عروس، شب یلدا، مبلمان و لوستر و فرش، گل و گیاه و فروش بهاره و خودرو از جمله این موارد هستند.

true
false
false
false

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false